Karikatūras
Valdība atbalstījusi Ekonomikas ministrijas priekšlikumu no valsts budžeta līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem piešķirt 118 521 eiro informēšanas kampaņas īstenošanai, lai mainītu iedzīvotāju uzskatus par iepirkšanos. Kampaņu veiks aģentūra SIA “McCann Rīga”. Kampaņas mērķis ir izstrādāt un īstenot “intensīvu integrētas komunikācijas sociāli orientētu kampaņu par drošas tirdzniecības nosacījumiem” un “to nozīmi Covid-19 vīrusa izplatības ķēdes mazināšanā”. Ekonomikas ministrijas ieskatā jāīsteno arī centieni mainīt iedzīvotāju uzskatus par iepirkšanos ar mērķi mainīt viņu uzvedību un iepirkšanās paradumus, uzsverot, ka iepirkšanās nav izklaide un brīvā laika pavadīšana ģimenei ar bērniem tirdzniecības vietās.