Karikatūras

Ēriks Ošs: Izlaidīsim vispirms to vājāko!

Eksāmenu rezultāti – objektīvs rādītājs vai kaitināšanas līdzeklis?

Reklāma
Reklāma
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Lasīt citas ziņas

Pagājšnedēļ 12. klašu absolventi saņēma sertifikātus par nokārtotajiem eksāmeniem un vienlaikus Valsts izglītības satura centrs (VISC) publiskoja informāciju, kādi ir visu obligāto centralizēto eksāmenu rezultāti Latvijas skolās. Secināts, ka šogad skolēni uzrādījuši zemākus rezultātus matemātikā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Matemātikas eksāmenā šāda tendence iezīmējas jau vairākus gadus, un šogad 219 eksāmena kārtotāju matemātikā nespēja pārvarēt pat 5% slieksni un pārbaudījumu nenokārtoja. Izglītības 
un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis paudis viedokli –
 neīstenojot izglītības nozares reformas, kas ietver gan pārmaiņas izglītības saturā, to modernizējot, gan arī skolu tīklā, ir naivi cerēt uz skolēnu snieguma uzlabošanos. Vienlaikus gan arī izskan dažu izglītības speciālistu viedoklis, ka eksāmenu kopīgie dati neatspoguļo patieso situāciju un ka Latvijā eksāmenu rezultāti tiek uztverti pārāk saasināti.

RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku!
Vēl četras ministrijas nav saskaņojušas SM piedāvāto “Rail Baltica” pirmās kārtas ieviešanas scenāriju
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
RAKSTA REDAKTORS
“Dēls ir gudrs IT speciālists, bet neviens nedod iespēju!” Mamma dalās pieredzē, kā pieprasītākajā profesijā nav iespējams atrast darbu