Jānis Endele
Jānis Endele
Foto: no LA arhīva

“Karavela” pērn par ceturtdaļu audzējusi apgrozījumu 0

Zivju konservu ražotāja SIA “Karavela” pērn būtiski – par 25% līdz 51,6 miljoniem – eiro audzējusi apgrozījumu, sacīja uzņēmuma mārketinga direktors un līdzīpašnieks Jānis Endele.

Reklāma
Reklāma
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku! 44
Lasīt citas ziņas

“Pagājušais gads mums ir bijis tāds, ar kuru var palepoties visādā ziņā – bijusi gan apgrozījuma, gan peļņas izaugsme,” sacīja Endele.

Pēc viņa teiktā, apgrozījumu izaugsmi sekmējuši daudzi faktori – produkcijas sekmīga realizācija ārvalstīs, tostarp sadarbība ar Francijas lielākajiem tirgus dalībniekiem un partnerattiecības ar tirgus līderi Lielbritānijā, kā arī sadarbība ar lieliem tirdzniecības tīkliem Vācijā, produkcijas ražošana zem privātās preču zīmes. Tāpat “Karavela” radījusi arī jaunus produkti, ārvalstu veikalu tīkliem interesantus produktus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Endele teica, ka uzņēmumam ir speciāls jauno produktu attīstības dienests, kas dod papildus vērtību – pārdevēji saprot, kas tiem nepieciešams, un “Karavela”spēj saprast, ko atbilstoši pieprasījumam piedāvāt unikālu, kas nav konkurentiem. “Ilgu gadu darbs sāk summēties,” viņš sacīja.

Arī šogad “Karavelai” ir “grandiozi attīstības plāni” – uzņēmums ir spējis atrast produktu, ko visi pazīst, bet neviens nav ražojis tādā formā un veidā, kā to plāno darīt “Karavela”. Plašāk par jauno zivju produktu “Karavela” informēs mazliet vēlāk, un pirmo reizi to plāno prezentēt starptautiskā pārtikas izstādē aprīļa otrajā pusē Briselē.

“Mūsuprāt, jauniem produktiem ir jābūt ne tikai inovatīviem, bet pozitīvi jāietekmē uzņēmuma bilance,” sacīja Endele, piebilstot, ka produktu jāspēj labi pārdot un tam jābūt pircējiem nepieciešamam. Pēcāk līdz šim nebijušu produktu saražot industriālos apmēros ir augstākā pilotāža.

Viņš teica, ka arī uzņēmuma peļņa pērn bijusi krietni lielāka kā iepriekšējā gadā, taču auditētie rezultāti būs pieejami vēlāk. Tāpat pērn uzņēmums pabeidza noliktavu kompleksu, investē autoklāvu saimniecības sakārtošanā.

Endele teica, ka arī šogad uzņēmums turpinās investēt attīstībā. Ja viss veiksies atbilstoši plānam, arī šogad “Karavela” plāno audzēt apgrozījumu un sasniegt 56-57 miljonus eiro.

“Karavela” apgrozījums 2018.gadā bija 41,616 miljoni eiro, kas ir par 7,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga 2,2 reizes un sasniedza 1,513 miljonus eiro, liecina “Firmas.lv” informācija.

Uzņēmums “Karavela” reģistrēts 2001.gadā, un ir viens no lielākajiem zivju pārstrādes uzņēmumiem Baltijas valstīs. Kompānijas pamatkapitāls ir 49 700 eiro. “Karavela” pieder trim privātpersonām, tostarp uzņēmuma lielākais īpašnieks ir Jānis Bite (56%).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.