“Kāpēc tagad, kad Covid-19 ir beidzies, “Citadeles” bankā atkal jāpierakstās iepriekš?” Vīrietis neizpratnē par kārtību, kādā tiek sniegtas konsultācijas bankā 6
Kāds vīrietis saskāries ar visai nelāgu situāciju, proti, vīrietis kurš ir invalīds un ikdienā dzīvo ārpus pilsētas, devies uz Rīgu, taču bijis neizpratnē par to, ka vēljoprojām bankā nevar iegūt konsultāciju uz vietas, iepriekš nepiesakoties, vēsta raidījums “Bez Tabu.”
“Kāpēc tagad, kad Covid-19 ir beidzies, “Citadeles” bankā atkal jāpierakstās iepriekš? Esmu invalīds, dzīvoju laukos, pēkšņi kaimiņš pateica, ka brauks uz Rīgu, paņēma mani bez maksas, es apmeklēju veikalu, gribēju aiziet uz banku, bet man ir jāpierakstās. Kāpēc nevar tā, kā bija agrāk?”
Apsekojot trīs banku filiāles, “Bez Tabu” novērojuši, ka visās no tām ir nepieciešams iepriekš pieteikt konsultāciju. Vienā no bankām tuvākais pieraksta laiks ir vien pēc trīs dienām. Citās var nokļūt pie darbinieka pēc stundas.
Finanšu nozares asociācija skaidrojusi, ka konkrētās izmaiņas veiktas pandēmijas ietekmē, norādot, ka lielu daļu jautājumu ir iespējams attrisināt attālināti, taču ja ir radusies nepieciešamība un vēlme konsultāciju saņemt klātienē, tādā gadījumā cilvēki tiek aicināti iepriekš pieteikties konsultācijai.
Jaunā kārtība gan neparedz to, ka nākotnē filiāles varētu slēgt pavisam, tomēr klientiem būtu jārēķinās, ka konkrētu jautājumu atrisināšana pie speciālista varētu būt iespējama tikai pēc vairākām dienām. Dati rāda, ka nozares, kurās darbu iespējams veikt attālināti, pēc pandēmijas turpina to praktizēt un praktizēs arī turpmāk.