Kristaps Kalniņš un Māris Naglis
Kristaps Kalniņš un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Kāpēc nevajadzētu būvēt savu e-veikalu par 777 eiro? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē: Ar Kristapu Kalniņu no Inspired grupas aģentūras FRANK runāsim par visu, kas saistīts ar vārdu “digitāls”. Patērētāju digitālo ieradumu maiņa, mārketinga digitālās disciplīnas, e-komercija – tie būs daži no pieturas punktiem.

Dzirdēsim kāpēc digitālajā patēriņā varētu vērot nelielu stagnāciju uzreiz pēc ierobežojumu atcelšanas, un kāpēc nevajadzētu būvēt savu e-veikalu par 777 eiro, kā arī svarīgākos jautājumus, kurus sev būtu jāuzdod katram neliela biznesa īpašniekiem pirms mesties e-komercijas okeānā.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.