Kādus vēl valsts zīmolus varētu pārdevēt? Soctīkli “jūsmo” par jauno “Vivi” un piedāvā citiem “PifPaf”, “ĻurĻur”, “PudumPudum” 99
Uzņēmums “Pasažieru vilciens” pēc jauno vilcienu saņemšanas mainīs zīmolu uz “Vivi”. Tas jau izsaucis zobgalības sociālā tīkla X lietotājos.
Paldies par atzinīgiem vārdiem un sirsnīgiem vēlējumiem, tāpat par atbalstu jaunās identitātes izveides procesā un ticību gan zīmolam, gan vilciena pasažieru pārvadājumu pakalpojuma pilnveides potenciālam!💛 Esam vienā vilcienā!
— Vivi (@ViviVilciens) November 29, 2023
#KodArīViviVilcienā – nopietni? mja, kā tajā anekdotē "tēvam valoda raustījās, bet ierēdnis bija stulbs"…
— Arvis Villa (@Skepse) November 29, 2023
Pārzīmološanās nav nekas nosodāms, it īpaši valsts uzņēmumiem, kur tas vecais zīmols ir kā bagāža. Tet un Elektrum, šķiet, puslīdz ir izdevies atbrīvoties no tās deviņdesmito garšas, kas nāca līdzi Lattelekomam un Latvenergo.
Bet nu tad arī jāatbrīvojas no deviņdesmito garšas. https://t.co/LKcJ3HYIjX— Didzis Veinbergs (@didzvein) November 29, 2023
Vivi ir saīsinajums Vienam Vilcienam?
— lolita tomsone 💛💙 (@lolifish) November 29, 2023
PaPa
— Dmitry Golubev (@lastguru_net) November 29, 2023
Un NMPD – Viu Viu?
— Dmitry Golubev (@lastguru_net) November 29, 2023
Un NMPD – Viu Viu?
— Dmitry Golubev (@lastguru_net) November 29, 2023
Pududum-pududum ir jau rezervēts bedrainām ielām.
— Burts (@BurtuBurti) November 29, 2023
Tavs ieraksts atgādināja, ka tiešām pirms 3 gadiem šis viss sākās, un ir atpakaļ, un nebija tikai slikts joks https://t.co/PLdTU8Ehkv
— Karmena (@bembijs) November 29, 2023
Rīgas Satiksme – KaVē
— Toms Treijs (@ttomstt) November 29, 2023
Ugunsdzēsēji – HotHot
— Zaptes Dīlere (@ZaptesDilere) November 29, 2023
Air Kariņš
— Andris Bačuks 🇱🇻🇪🇪🇱🇹🇺🇦🇵🇱 (@AndrisBacuks) November 29, 2023
Jā, tā zīmola maiņa strādā tikai tad, ja tai seko attieksmes maiņa. Vivi nevajadzētu izsēdināt pasažieŗus meža vidū bez transporta
— Didzis Veinbergs (@didzvein) November 29, 2023
Atļaušos izteikt minējumu, ka LV valsts vai tiešās pakļautības uzņēmumumiem zīmola maiņa visbiežāk nozīmē to, ka valdei bija vēlme ko paliekošu izdarītu, tad nu iztērē solīdu naudu kāda reklāmas aģentūrā un nomaina zīmolu, nevis izdara ko paliekošu uzņēmuma attīstībā.
— Alvis (@Alvis_sh) November 29, 2023
Tā kvadrātsakne no ivi (@ViviVilciens) var saukties kā vēlas, neviens tāpat to nekad tā nesauks. Citam čukčukbānis, citam vilciens, bet mūsmājās abi pusaudži no skolas/uz treniņiem brauc ar “vilcēnu”. Man tas šķiet tik mīlīgi- jautāju, cikos būsi, un bērns atbild: 🐺pienāk 22.57.
— Renate (@renatelz) November 29, 2023