
Uldis Rolis: “”VW” /”Audi”? “Volvo”? Gadiem kultivēts (daļēji pamatots) priekšstats par šīm markām kā ļoti uzticamām. Jaunietis, iespējams, pirks ko citu, “stilīgāku”. Ticis pie sievas un diviem bērniem, skatīsies tradīciju virzienā. Un, neapšaubāmi, būs ieguvējs, jo plašais šo marku parks Latvijā tiešām ir nodrošinājis rezerves daļu un remontu labāku pieejamību, zemākas cenas. Pusasi, kura, piemēram, 2000. gada hondai jāmeklē nedēļu, “Audi”/”VW” var atrast šodien. Varētu ieteikt atturēties arī no tādu modeļu pirkšanas, kuri firmai bijuši “īslaicīgi”, drīz nomainīti. Tiem specifiskas detaļas atrast var būt pat neiespējami.” 1
Uģis Vītols, “Provento” direktors: “”Volvo” rādītājos sensāciju neredzu. Manuprāt, jau sen tā vajadzēja būt, jo marka dod visu gaidīto komforta ziņā, arī rezerves daļas ir pietiekami pieejamas, remonti ne pārāk sarežģīti. “Volvo” detaļas varbūt nav gluži tik pieejamas kā “VW”/”Audi”, toties paši auto ir, kā saka, ilgspēlējoši. Ja, protams, negadās kāds 700 – 900 tūkstošus nobraucis eksemplārs. Taksometrs, piemēram. “Audi”/”VW” – īsteni uzticams ir tieši vecajā segmentā. Vienkāršs remonts. Pat ja “Volvo” tas ir tikpat vienkāršs, lauku papus vienalga dos priekšroku “Audi”. Kā savulaik žigulim. Metini tik virsbūvi, tehnika iet un iet, pat apskati var iziet… Ir saprotami lietotu “BMW” un “MB” pircēji. Desmitgadīgiem auto labs izskats, joprojām augsts prestižs. Cenas – trešdaļa, ceturtdaļa no jaunas. Veca “BMW” remonts? Vispirms – būtu krietni jāpadomā, kurā servisā es gribu atslēgas atstāt. Kvalitāte gadsimta sākumā ļoti augsta. “MB”? Vecie būvēti labāk nekā jaunie. Sevišķi dzinēji, kuros tagad visādi brīnumi atrodami. Zobrati bez dažiem zobiem u. tml. Salons vēl labs, pārējais nez vai pelna agrākos komplimentus. Rūsē arī. Tomēr tos pērk. Emocionāli, es domāju. Lai kaimiņš nomirst aiz skaudības… Kāpēc latvietis nepērk vecus japāņu auto? Nezinu. Turklāt pērk jau. Atsevišķi “Nissan” un “Toyota” modeļi, piemēram, ir populāri. Lietots “Qashqai”? Atlikusī vērtība augsta arī Eiropā, tādēļ imports man nav interesants. Vispār – es kā tirgotājs esmu kļuvis, kā saka, “pašpietiekams”. Nevienu klientu necenšos ne regulēt, ne īpaši pierunāt. Lai process iet savu ceļu.”
Ivars Caune, “Auto Brasla” direktors: “Lietots auto – tā ir iespēja sasniegt to pašu prestiža un komforta līmeni par mazāku naudu. Pats sev nopirku četrgadīgu auto. Un nekas jau nav īpaši mainījies, salīdzinot ar jaunu, ja vien tā mašīna ir bijusi normālās rokās, kopta. Vecākās grupas auto no Vācijas turklāt būs mazāk izrūsējis nekā Latvijā ekspluatētais. Skaidrs, ka populārāko marku detaļas ir gan vieglāk atrodamas, gan lētākas. Jaunās mašīnas arī ir ar slimībām, bērnu slimībām. Elektronika, gultņi, ķēdes utt. Baigi jau negribas paņemt kaut ko dārgu un ar to pēc tam čakarēties.”