Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Kāda McDonald’s darbiniece atklājusi pārsteidzošu faktu: daudzi steidz atvainoties restorāna darbiniekiem 0

Kāda McDonald’s darbiniece atklājusi pārsteidzošu faktu par “Drive Thru” klientiem, ziņo izdevums The Mirror.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Dzērieni, kas pazemina holesterīna līmeni – pareizo dzērienu izvēle var būtiski to ietekmēt
RAKSTA REDAKTORS
“Atļautais ātrums ir 110 km/h, bet kāds pa otro joslu “velkas” uz 90 km/h” – instruktors skaidro, vai šādā gadījumā atļauts apsteigt pa labo pusi 13
RAKSTA REDAKTORS
“Man ir 6 gadus veca meitiņa, bet tikai vakar pamanīju, ka viņa nav manā apgādībā” – māmiņa sašutusi par kārtību, kāda ir VID EDS sistēmā
Lasīt citas ziņas

Meitene vārdā Kenija Humfrīsa platformā TikTok publicējusi video, kurā stāsta, ka McDonald’s darbinieki patiesībā dzird visu, tostarp to, ko klienti savā starpā runā automašīnā. Viņa atklāj, ka darbinieki ne tikai dzird visu, kas notiek automašīnā, bet arī redz, jo videokamera uzņem klienta attēlus.

Pēc Humfrīsas teiktā, daudzi klienti izsmej un izmēda McDonald’s darbiniekus, domājot, ka  viņus neviens nedzird.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kenija, kura četrus gadus strādājusi šajā ātrās ēdināšanas tīklā, ir bijusi lieciniece simtiem šādu gadījumu.

Īpaši bieži tas notiekot, kad darbinieki klientiem jautā, vai tie vēlas pievienot kaut ko vēl savam pasūtījumam.

“Es zinu, ka tas var šķist kaitinoši atkārtot “jā, vēl kaut kas”, bet es vienkārši gribu būt pārliecināta,” viņa atzina.

Meitene atklāja, ka arī viņa bieži dzirdējusi, kā klienti automašīnā viņu izsmej vai izsaka aizvainojošas piezīmes, pat nenojaušot, ka viņa to visu   dzird.

Kenija skaidroja, ka pēc tam, kad klients paņem pasūtījumu, kameras uzņemtās fotogrāfijas tiek automātiski dzēstas no sistēmas.

Daudzi komentētāji atzina, ka viņi par šo faktu iepriekš nebija zinājuši. Daži pat nolēma publiski atvainoties McDonald’s darbiniekiem par nepieklājīgiem izteikumiem, ko viņi izteikuši restorāna darbiniekiem pasūtījuma laikā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.