Foto LETA

“Kad sabiedriskais transports Rīgā beigs pildīt patversmju funkciju?” “Rīgas satiksme” atbild uz pasažieru sūdzībām 0

Rīgas sabiedriskais transports katru dienu pārvadā apmēram 400 000 pasažieru. Reizēm, izmantojot “Rīgas satiksme” pakalpojumus, cilvēki saskaras ar nepatīkamu aromātu. Smakas var būt ļoti dažādas. Dažkārt šīs smakas var būt pat neizturamas, īpaši sastrēgumu stundās, kad transports ir pilns. Tas var radīt diskomfortu un pat samazināt vēlmi izmantot sabiedrisko transportu, neskatoties uz tā ērtību un pieejamību. Taču “Rīgas satiksme” pārstāvji uzsver: “Autobusi, trolejbusi, tramvaji tiek tīrīti un dezinficēti katru dienu.”

Reklāma
Reklāma
TV24
Šlesers TV diskusijas laikā eksplodē: “Diemžēl pa muti būs jāiedod jums un visiem pārējiem”
Kokteilis
Smukās tiek debesīs, sliktās – mīl tepat, uz zemes! Kuras zodiaka zīmes sievietes ir “tās sliktās”? 8
Samazina apetīti un paātrina vielmaiņu: 9 garšvielas cīņai pret lieko svaru
Lasīt citas ziņas

Sociālo mediju platformā “X” influenceris Rihards Gromuls nesen kā rakstīja: “Šogad biju apņēmies biežāk braukt ar @Rīgassatiksme, bet nu vidēji, katru 7x tramvajā nav iespējams uzturēties tās smakas dēļ! Šodien tas ir 30307 tramvaja otrais vagons! Pēc pieturas izlecu, taxis it is!”

CITI ŠOBRĪD LASA

Pie ieraksta izvērsās plašāka diskusija. Bija cilvēki, kuri piekrita paustajam, bet cilvēki, kuri ikdienā bieži brauc ar sabiedrisko transportu, norādīja, ka šādas situācijas ir reti.

LA.LV sazinājās ar “Rīgas satiksme” Sabiedrisko attiecību daļas vadītāju Baibu Bartaševiču-Feldmani.

“Jā, diemžēl sabiedriskajā transportā var iekāpt kāds cilvēks smakojošā apģērbā vai atstāt aiz sevis kaut ko, kas nav sevišķi patīkams. Ja mums to neziņo, mēs to varam arī neuzzināt līdz tam brīdim, kamēr autobuss ir iebraucis galapunktā vai veicis savu maiņu. Tāpēc ir ļoti svarīgi ziņot “Rīgas satiksmei” vai vadītājam. Ja salonā ir cilvēks, kas traucē, ir jāizsauc policija, jo tikai policija šādu cilvēku var izsēdināt. Savukārt, ja ir atstāta tāda lieta, kurai tur nevajadzētu būt, tad jāziņo par to vadītājam, lai mēs operatīvi varētu transportu noņemt no līnijas un ārkārtas izņēmuma gadījumā to iztīrīt.”

“Rīgas satiksme” skaidro, ka dienā uz līnijas ir 500 transportlīdzekļi un tas ir finansiāli neiespējami nodrošināt, ka katrā transportlīdzeklī būtu cilvēks, kas to nepārtraukti – braucienu laikā – tīrītu.

Tiek atkārtoti uzsvērts, cik svarīgi nebūt vienaldzīgiem un ziņot par nepatīkamiem gadījumiem un novērojumiem. “Svarīga ikviena cilvēka iesaiste. Ja jūs pamanāt nekārtības – ziņojiet! Mums ir svarīgi, lai mums pasaka laicīgi. Reizēm cilvēki izkāpj ārā un tad ziņo – salonā bija bezpajumtnieks, kurš traucēja, bet, jo vēlāk par to tiek ziņots, jo grūtāk vairs kaut ko darīt lietas labā.”

LA.LV Aptauja

Vai esat jutuši nepatīkamu aromātu, braucot ar sabiedrisko transportu?

  • Jā, bet samērā reti
  • Jā, bieži
  • Nē, nav tik traki
  • Neizmantoju sabiedrisko transportu

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.