Kad peļņa ir prioritāte… Tā vietā, lai pamestu Krievijas tirgu, Danone tikai nomaina zīmola nosaukumu šajā valstī 30
Lielākā daļa pasaules uzņēmumu, protestējot pret Krievijas uzsākto karu Ukrainā, ir pārtraukuši savu bzinesu Krievijā, taču to nedara “Danone” ražotājs. “Danone” turpinās savu darbību agresora teritorijā, taču mainīs zīmola nosaukumu, vēsta Unian.net.
Saskaņā ar uzņēmuma paziņojumu, “Activia” jogurti Krievijā tiks pārdoti ar jauno nosaukumu “AktiBio”. Uzņēmuma “Danone” pārstāvji norādīja, ka izmaiņas skars tikai zīmola nosaukumu un iepakojuma dizainu. Visi produkti tiks ražoti pēc vienādiem kvalitātes un drošības standartiem, ar vienādām garšas īpašībām, vienās ražotnēs.
“Starptautiskā zīmola lokalizācija ļaus uzņēmumam atsākt investīcijas modernās piena produktu kategorijas attīstībā, kas būtiski ietekmēs visas moderno piena produktu kategorijas attīstību Krievijā,” rakstīts “Danone” tīmekļa vietnē.
“Danone” ir Francijas pārtikas uzņēmums, labi pazīstams piena produktu un citu pārtikas produktu ražotājs.
Pirms Krievijas iebrukuma Ukrainā “Danone” bija piena produktu ražošanas līderis Krievijas Federācijā. Uzņēmums ir strādājis Krievijā pēdējos 30 gadus, un to pārstāv tādi zīmoli kā “Prostokvashino”, “Activia”, “Actimel”, “Rostishka”, “Danissimo”, “Danone”, “Bio Balance”, “Aktual”, “Smeshariki”, “Alpro”, “Bebelac”, “Theme”, “Nutrilon”, “Baby” un “Evian”.