Kā rīkoties, ja taromāts nepieņem iepakojumu ar depozīta zīmi? 29
Kā rīkoties situācijā, ja uz iepakojuma ir Latvijas depozīta zīme un tas nav saspiests vai bojāts, bet to neizdodas nodot? To TV24 raidījumā “Uz līnijas” jautājam “Depozīta Iepakojuma Operators” valdes priekšsēdētājam Mikam Stūrītim.
“Ir vairāki iemesli, kāpēc tas tā var būt. Pirms dzērienu sezonas ražotāji steidzas laist jaunus produktus tirgū un ir bijuši gadījumi, kad viņi pārsteidzas un palaiž tirgū paralēli reģistrācijai vai dažkārt arī pirms reģistrācijas. Tas nozīmē, ka tajā brīdī produkts jau ir tirdzniecībā, jau pat ir izlietots, bet vēl nav mūsu datubāzē reģistrēts,” stāsta Stūrītis.
Šāda veida gadījumos Miks Stūrītis iesaka sazināties ar “Depozīta Iepakojuma Operatoru”, izmantojot lietotni Whatsapp, pa tālruņa numuru 20224214, vai arī rakstot e-pastu uz [email protected]. Svarīgi norādīt un ziņai pievienot iepakojuma attēlu, taromāta adresi, datumu un laiku, kad mēģināts iepakojumu nodot depozīta punktā.