Kā atpazīt nopietni bojātu auto? 0
Pat ja spēkrats negadījumā ir nopietni bojāts, tas nenozīmē, ka to uzreiz būtu jānodod metāllūžņos. Autorizētā servisā kvalitatīvi un atbilstoši salabojot transportlīdzekli, ir iespējams to izmantot arī turpmāk. Taču katrs gadījums ir jāvērtē atsevišķi, lai noteiktu, vai bojāto spēkratu ir vērts labot.
Viena no acīmredzamām pazīmēm par iepriekš gūtiem bojājumiem ir nevienmērīgs riepu protektoru atlikums. Testa brauciena laikā ir ieteicams pārliecināties, ka auto spēj pārvietoties taisni, strauji “nepeldot” uz vienu vai otru pusi. Braukšanas brīdī ir vērts izslēgt mūziku un ieklausīties, vai no dzinēja vai piekares ir dzirdami neparasti trokšņi.
Lai pārbaudītu, vai auto iepriekš ir cietis avārijā, šoferiem ieteicams ieskatīties spēkrata pagātnē . Vēstures atskaitē iespējams uzzināt, kādas daļas un detaļas ir bojātas, kā arī cik lielā mērā. Atskaite var kalpot arī kā labs rīks, lai vienotos par zemāku cenu, pārdevējam norādot uz iepriekš gūtajiem bojājumiem. Nereti automašīna pēc negadījuma var būt bijusi vairāku īpašnieku valdījumā, tādēļ ne visi pārdevēji pilnībā pārzina spēkrata vēsturi.
“Auto vēstures atskaite ļauj uzzināt, kuras transportlīdzekļa zonas ir bojātas, kā arī, cik liela varētu būt remonta tāme. Šo informāciju var sniegt autoservisam, lai mehāniķi varētu pārbaudīt konkrētās problēmzonas un tās salabot,” skaidro eksperts.