Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls.
Foto. LETA © Evija Trifanova

Ne vienmēr ir vērts labot nopietni bojātu auto 0

“carVertical” pētījumā atklāts, ka 0,6 % Latvijas transportlīdzekļu, kas no 2020. līdz 2024. gadam pārbaudīti platformā, ir iekļuvuši nopietnā negadījumā. Par nopietnu avāriju, pēc kuras automašīna var tikt atzīta par norakstāmu, uzskata gadījumu, kur remontdarbu tāme pārsniedz vismaz pusi no spēkrata tirgus vērtības. Puse no ekonomiskās klases auto vērtības var sasniegt līdz pat 10 tūkstošiem eiro, savukārt luksusa klases spēkratam – pat vairākus desmitus tūkstošus.

Reklāma
Reklāma
mans mēģinājums atteikties no cukura pārvērtās par ceļojumu uz elli 19
Kokteilis
Šīs lietas bieži tiek dāvinātas dzimšanas dienā – tas ir stingri aizliegts
Nosaukti trīs cilvēka dzīvībai visbīstamākie pārtikas produkti 11
Lasīt citas ziņas

95,1 % Latvijas automašīnu, kas pārbaudītas uzņēmuma pētījumā, konstatēti bojājumi līdz pat 20 % apmērā no spēkrata tirgus vērtības. Lai arī iespējamība iegādāties nopietni bojātu automašīnu nav liela, šāda transportlīdzekļa pirkums var rosināt ievērojamas problēmas. Kad defekti kļūst acīmredzami, nereti šādu automašīnu nav vērts labot.

“Bieži pēc avārijas autobraucēji saņem apdrošināšanas atlīdzību, spēkratu salabo pēc iespējas lētāk un to uzreiz pārdod. Diemžēl jaunajam īpašniekam šāda mašīna var radīt ievērojamus finanšu zaudējumus. Tāpat jāņem vērā, ka pārvietošanās ar šādu auto ceļu satiksmē var nebūt droša,” saka firmas eksperts.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.