Foto: Pexels

Kā komunicēt ar apkārtējiem ārkārtas situācijas laikā? 0

Atsaucoties uz sociālā projekta “Parunāsim?” pagājušajā gadā veikto pētījumu par vientulības izplatību Latvijā, tika noskaidrots, ka efektīvākais risinājums tās novēršanai ir kopā būšana un aprunāšanās ar līdzcilvēku.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas stāvokli, šobrīd kopā būšana ar saviem tuviniekiem, īpaši vecvecākiem nav ieteicama.

Tāpēc informē, ka zvana centra “Sonido” izveidotais sociālais projekts “Parunāsim?” turpina darbu arī šajā situācijā un ir gatavi uzņemt zvanus, lai sniegtu atbalstu un iespēju cilvēkiem parunāties.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmums “Sonido”, kas ikdienā strādā kā zvanu centrs, apkalpojot dažādu klientu izejošos un ienākošos zvanus vairākās valodās, pirms vairāk nekā gada izveidoja telefona līniju “Parunāsim?”. Ideja par šādas telefona līnijas nepieciešamību radās “Sonido” vadītājai Ingai Muižniecei.

“Parunāsim?” ir telefona līnija, kas ir radīta, lai cilvēkiem būtu iespēja ar kādu aprunāties, justos sadzirdēts un uzklausīts. Bet ir jāsaprot, ka tas nav krīzes tālrunis, uzņēmumā strādājošie cilvēki nav psihologi un nevar atrisināt problēmas. Tālrunis 26564564 nav paaugstinātas maksas zvans, un tas ir paredzēts tam, ka cilvēki vienkārši zvana, lai pastāstītu, kā jūtas, un tiktu uzklausīti.

Projekta “Parunāsim?” autore Inga Muižniece: “Saziņa ar līdzcilvēkiem ir īpaši svarīga šajā situācijā. Mēs visi ļoti labi zinām, ka ir liels risks doties apciemot savus vecvecākus vai vecākus, taču viņiem ir nepieciešama saziņa ar apkārtējiem.

Tieši tāpēc mēs esam šeit, gatavi uzklausīt un parunāt ar ikvienu, kurš jūtas viens un vēlas tikt uzklausīts. Mēs jūtam, ka esam vajadzīgi, jo saņemto zvanu skaits ir manāmi palielinājies, tāpēc turpināsim uzklausīt un parunāt ar ikvienu, kam tas ir nepieciešams.”

“Parunāsim?” var noderēt ne tikai vecvecākiem vai cilvēkiem, kuriem apkārt nav tuvinieku vai draugu, bet ikvienam, kuram ir sajūta, ka nepieciešams ar kādu parunāt. Aicinām ikvienu, kurš vēlas brīvprātīgi iesaistīties un palīdzēt cilvēkiem, kam tas ir nepieciešams, kā arī cilvēkus, kuriem ir nepieciešama palīdzība, zvanīt projektam “Parunāsim?” pa tālruni 26564564.

Projekta darbinieki pastāstīs par iespējām palīdzēt vai reģistrēs zvanītāju kā palīdzības saņēmēju. Informējiet par šo iespēju apkārtējos, jo pašreizējā situācijā mums ir jābūt atbildīgiem pret apkārtējiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.