Foto – Valsts policija

Viedoklis 6


Ceļu satiksmes un drošības direkcijas komentārs

Reklāma
Reklāma
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Kokteilis
FOTO. Alla Pugačova pārvērtusies līdz nepazīšanai
Lasīt citas ziņas

Autovadītājiem vajadzētu izvēlēties ātrumu atbilstoši ceļam, sava spēkrata tehniskajam stāvoklim (īpašu uzmanību pievēršot riepām), kā arī savām kā autovadītāja iemaņām un prasmēm. Ceļš nav slēgts poligons, kur izmēģināt, ko spēj auto (avārija uz Jūrmalas ceļa). Tam ir domātas slēgtas teritorijas, piemēram, Biķernieku trase, kur tiek organizēti ziemas treniņi. Tas sākās pagājušajā gadā un turpinās arī šobrīd – nihilisms, visatļautība un galveno satiksmes drošības normu neievērošana.

Pērn viena no lielākajām problēmām ceļu satiksmē bija avārijas, kurās iesaistīts viens transportlīdzeklis un bojā gājis tā vadītājs un pasažieri. Šo traģēdiju iemesli bija ātrums, alkohols, drošības jostu nelietošana, auto tehniskās problēmas u. c. iemesli. Kopumā šādu avāriju skaits ir palielinājies par 26,8%.

CITI ŠOBRĪD LASA

2014. gadā 53,3% no bojā gājušajiem vieglo automobiļu vadītājiem un pasažieriem reģistrēti viena transportlīdzekļu negadījumos.

Jāatzīmē, ka pēdējo gadu laikā viena transportlīdzekļa negadījumos bojā gājušo skaits vieglajos automobiļos braucošo vidū uzrāda pieaugošu tendenci: 2012. gadā – 26, 2013. gadā – 34, 2014. gadā – 48.

Diemžēl šajās traģēdijās bojā iet gados jauni cilvēki bez pietiekamas pieredzes un iemaņām ceļu satiksmē. Tādēļ 2015. gadā tiks turpināta vadītāju kvalifikācijas iegūšanas kompleksās sistēmas pilnveidošana.
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.