Kā celt viesmīlības kvalitāti? To noskaidros garšu pasākumā “Let’s Talk Taste” 0

“Let’s Talk Taste” jeb latviski “Parunāsim par garšu” ir bāru, restorānu un kafejnīcu nozares lielnotikums, kas apņēmies pulcināt kopā labākos jomas domātājus, aktīvistus un pārstāvjus, kuri ar savu iedvesmu un pieredzi spēj celt viesmīlības kvalitāti, vēsta rīkotāji.

Reklāma
Reklāma
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
Lasīt citas ziņas

Iepriekš pazīstams kā konference “Saskarsmes Garša”, notikums norisināsies jau trešo gadu, šoreiz jau divas dienas – 15. un 16.maijā. VEF kvartāla kamerzāles telpās notikuma autori pulcēs kopā gan ārzemju, gan pašmāju viesus, lektorus un meistarus.

Lielnotikuma radītāji tic, ka radot vidi, kur visi nozares pārstāvji var apmainīties ar domām, pieredzi un ieteikumiem, mēs spēsim ne tikai pilnveidot un celt viesmīlības kvalitāti, bet arī spert soli uz priekšu. “Mēs kopā spēsim radīt nebijušus, skaistus risinājumus un idejas, kas rāda priekšzīmi pasaules līmenī”, teic idejas autors Arvis Zēmanis.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mēs ticam, ka mūsu potenciāls ir milzīgs un, sanākot kopā, apmainoties ar idejām, sarunās, mēs spējam veidot viesmīlības jomu patiesi izcilu. Tieši tāpēc šis lielnotikums ne tikai pulcina kopā Latvijas jomas entuziastus, bet ar prieku aicina klātbūt pasaules līmeņa prātus un sirdis. Mūsu iespējām, radošumam un izcilībai nav robežu”, turpina A. Zēmanis.

Šogad pirmo reizi nozares lielnotikums dimdēs apaļas divas dienas, ļaujot piedalīties un vienam otru sadzirdēt vēl plašākam jomas darboņu skaitam. Pirmajā dienā notikuma fokuss tiks virzīts uz vadības prasmju attīstīšanu, kvalitātes celšanu, motivēšanu, darba metodēm un administratīvo zināšanu “asināšanu”. Savukārt, otrajā dienā tiks apgūtas praktiskas un teorētiskas zināšanas, klausīti motivējoši stāsti, notiks spraigas cīņas kafijas meistaru sacensībās.

Abas dienas caurvīs interesanti stāsti un radoši konceptu risinājumi. Notikumi noritēs uz divām skatuvēm, it visur pulsēs savstarpējas sarunas, iedvesmos produkti un aizraus pieredzes stāsti, aicinās degustāciju stendi, spraigi risināsies paneļdiskusijas un ikkatru dziļi bagātinās privāto konsultāciju istaba.

Meistaru saraksts šogad ir patiesi starptautisks, neaizmirstot arī par vairākiem pašmāju profesionāļiem.

Lūk daži no meistariem: Kendži Jese (Kenji Jesse (Londona)), starptautiska bāru konsultāciju uzņēmuma vadītājs, kas specializējas darbā ar ietekmīgākajiem alkohola zīmoliem. Žans Pols Hercogs (Jean Paul Herzog (Šveice)), kurš dalīsies savās 40 gadus uzkrātajās zināšanās kā viesnīcu konsultants.

Bāru eksperts Dāvids Stenšins (David Stenshin (Maskava)), sensorās un garšu pieredzes ekonomikas eksperte Remija Batia (Remy Bathia (Ņujorka)), 2016. gada pasaules čempions kafijas grauzdēšanā Aleksandru Nikolaje (Aleksandru Nicolae (Rumānija)), pašmāju zīmolu zinātāja un šamane Inin Nini, digitālās aģentūrās “Wrong” sociālo mediju nodaļas vadītājs Vilhelms Meisters, vīnzinis Jānis Volkinšteins un daudzi, daudzi citi. Pilnu sarakstu ar meistariem un lektoriem, un programmu lielnotikuma autori izziņos jau 24.aprīlī.

Reklāma
Reklāma

Iepriekšējos divus gadus konference “Saskarsmes Garša” norisinājās vienu dienu un tās fokuss tika virzīts uz vadības līmeņa viesmīlības profesionāļu attīstību. Šogad notikuma autori ir pieņēmuši izaicinājumu un kopā ar notikuma zīmola maiņu, radījuši notikumam jaunu konceptu, uzrunājot arī tos nozares pārstāvjus, kas ikdienā strādā ciešā saskarē ar viesiem. Zīmols “Saskarsmes Garša” turpina darboties kā digitāla platforma internetvidē, kas visa gada griezumā runā par nozarē aktuāliem tematiem un kas reizi gadā rīko nu jau lielāko viesmīlības nozares notikumu Latvijā “Let’s Talk Taste”.

Vairāk informācijas par lielnotikumu un reģistrācija mājaslapās www.letstalktaste.lv.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.