Ziemā tie mētājas visur kur… Kā “Bolt” kontrolē skrejriteņu pārvietošanos pa ietvēm? 24
“Vai “Bolt” kontrolē skrejriteņu pārvietošanos pa ietvēm? Un ziemā, lai tie nemētātos pa ielām?” TV24 raidījumā “Uz līnijas” jautā skatītāja. Atbildi sniedz Valts Marga, “Bolt” skrejriteņu vecākais operāciju speciālists Latvijā.
“Runājot par skrejriteņu novākšanu ziemās, tad arī šogad sniegs mūs pārsteidza tieši daudzuma ziņā. Bet globālais uzstādījums mums ir skrejriteņus pie pirmā sniega operatīvi novākt, ko mēs sākām darīt varbūt nedaudz par vēlu, līdz ar to arī izveidojās šādas situācijas,” skaidro Marga.
“Atbildot uz jautājumu par kontroli uz ietvēm, es minēšu, ka katram skrejritenim ir GPS precizitāte līdz 30 metriem, kas nozīmē, ka ar simtprocentīgu precizitāti izmērīt paradumus braucot pa ietvēm nav iespējams, bet arvien vairāk mēs strādājam pie drošības funkcijām, kā, piemēram, pārgalvīgas braukšanas rādītāja, kas tika ieviests šī gada vasarā, kas tiešsaistē mēra lietotāja paradumus brauciena laikā, pateicoties plašajam sensoru klāstam, ar ko ir aprīkots skrejritenis, tādējādi mērot, vai tiek speciāli izslidināts skrejritenis, vai tiek strauji bremzēts, vai tiek strauji paātrināts, arī sadursmes brīdis, arī novietošanas brīdis.
Pēc pirmajām analīzēm mēs redzam, ka lielākoties šie soda punkti pārgalvīgas braukšanas rādītājam tiek krāti no nepareizas novietošanas. Pozitīvā iezīme ir tāda, ka atkārtotus aizrādījumus saņem zem 1% no lietotājiem,” atbild speciālists.