Skaties! Kā atšķiras latviešu un lietuviešu interneta patēriņa ieradumi fiziskās distancēšanās laikā? 0
Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.
Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:
Kā atšķitas latviešu no lietuviešu interneta patēriņa ieradumi fiziskās distancēšanās laikā?
Kā auditorija mainījusies Latvijas vadošajos portālos, kopš ārkārtas stāvokļa izsludināšanas, kurš portāls audzis visstraujāk un kā mēs izskatāmies uz Baltijas valstu fona?
Cik būtiski atšķiras mūsu ieradumi lietot internetu darba dienās un brīvdienās, dažādās ierīcēs? Kā sacenšas Wolt un Bolt, un ko dara pārējie reklāmdevēji internetā, vai apjomi ir mainījušies?
Atbildes sniedz Gemius reģionālā vadītāja Linda Egle.
Prezentācijas pieejama tikai video versijā, jo šie dati ir jāredz.
Sarunu vada Māris Naglis.