Linda Egle un Māris Naglis
Linda Egle un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties! Kā atšķiras latviešu un lietuviešu interneta patēriņa ieradumi fiziskās distancēšanās laikā? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:

Kalpos vairāk nekā 15 gadus: nosaukti auto, no kuriem īpašnieki nesteidz šķirties pat pēc vairākiem gadiem
Kokteilis
Izceļas pamatīgs kašķis! Magones mājās ierodas “inspekcija”, kas pārbauda sanitārās prasības vannas istabā
FOTO. Gaismā nākusi dāvana, ar ko Putins slepus pārsteidzis Trampu
Lasīt citas ziņas

Kā atšķitas latviešu no lietuviešu interneta patēriņa ieradumi fiziskās distancēšanās laikā?
Kā auditorija mainījusies Latvijas vadošajos portālos, kopš ārkārtas stāvokļa izsludināšanas, kurš portāls audzis visstraujāk un kā mēs izskatāmies uz Baltijas valstu fona?

Cik būtiski atšķiras mūsu ieradumi lietot internetu darba dienās un brīvdienās, dažādās ierīcēs? Kā sacenšas Wolt un Bolt, un ko dara pārējie reklāmdevēji internetā, vai apjomi ir mainījušies?

CITI ŠOBRĪD LASA

Atbildes sniedz Gemius reģionālā vadītāja Linda Egle.
Prezentācijas pieejama tikai video versijā, jo šie dati ir jāredz.

Sarunu vada Māris Naglis.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.