Kā atrast īsto SEO speciālistu 0
Atrast īsto SEO speciālistu bez šaubām var būt izaicinoši, īpaši, ja piedāvājums ir plašs un nav īstas skaidrības, ko meklēt. Lai palīdzētu izprast SEO procesus un izvēlēties speciālistu, kas ne tikai nodrošinās izcilus rezultātus, bet arī izprot uzņēmuma prioritātes un vajadzības, sadarbībā ar “SEO Aģentūra” ekspertiem esam apkopojuši 4 būtiskus ieteikumus:
- Apsveriet savu budžetu – plānotais budžets ir viena no pirmajām un vissvarīgākajām lietām, kas jāņem vērā, izvēloties SEO speciālistu. Noderīgi būs vispirms veikt izpēti, lai izprastu reālu SEO kampaņas cenu. Tālāk apsveriet, cik daudz esat gatavs tērēt SEO kampaņai. Ņemot vērā jūsu rīcībā esošo informāciju par vidējās SEO kampaņas izmaksām, varat izlemt, vai vēlaties tērēt minimālo summu pieticīgai kampaņai vai palielināt budžetu, lai iegūtu izcilus rezultātus.
- Kad budžets noteikts, laiks pievērst uzmanību speciālistu pieredzei kā, piemēram, cik ilgi tas strādājis uzņēmumā un kāds ir tā pieredzes līmenis. Šeit talkā nāk arī iepriekšējo klientu atsauksmes un informācija par uzņēmumiem, ar ko ir bijusi iepriekšējā sadarbība. Tam noteikti ir vērts pievērst uzmanību.
- Pievērsiet uzmanību komunikācijai – pārdomājiet kā veidojas komunikācija. Speciālistam ir jāsniedz plašas atbildes uz visiem jūsu SEO jautājumiem un vienmēr jājautā, vai jums par kaut ko ir nepieciešams plašāks skaidrojums. SEO speciālistu uzdevums ir ne tikai nodrošināt efektīvus SEO pakalpojumus, bet arī sadarboties ar uzņēmumiem palīdzot uzlabot lapas un satura kvalitāti.
- Lai gan nav nepieciešams personīgi tikties ar savu SEO ekspertu, īpaši šobrīd, kad ikviens ir Zoom zvana attālumā, vismaz reizi tikties klātienē var būt noderīgi. Tikšanās ne tikai labāk palīdzēs izprast darba kultūru un attieksmi, bet arī klātienē izrunāt darba mērķus un stratēģiju.
“SEO Aģentūra” jau 2017. gada, nodrošinot augstākā līmeņa SEO pakalpojumus dažādu nozaru uzņēmumiem. SEO optimizācijas process, ko nodrošina mūsu speciālistu komanda, palīdz uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus un sasniegt līderu pozīcijas Google un citu meklētājsistēmu rezultātos. Lai sasniegtu labākos rezultātus, tiek izmantota SEO optimizācijas sistēmu, kurā ietverta mājaslapas iekšējā, tehniskā un ārējā optimizācija. Lepojamies ar mūsu panākumiem un klientu sasniegumiem – esam nogādājuši vairāk kā 20 uzņēmumu mājaslapas meklēšanas rezultātu virsotnē, starp nozares konkurentiem.