Šoreiz nesanāca… Ko darīt, ja ārsts ir nekvalitatīvi veicis operāciju? 89
Kāds TV24 skatītājs jautā: “Ko darīt, ja ārsts ir nekvalitatīvi veicis operāciju? Kā pacients var sevi pasargāt, ja ārsts pasaka – šoreiz nesanāca…”
Veselības ministrijas (VM) parlamentārā sekretāre Ilze Ortveina raidījumā “Uz līnijas” uzsvēra, ka ārsts šādi nedrīkstēja atbildēt pacientam.
Viņa pastāsta, ka katrā ārstniecības iestādē ir pilnvarota persona vai institūcija, kur vērsties, lai risinātu šādu situāciju. Tā var būt nodaļas virsmāsa, nodaļas virsārsts vai galvenais ārsts.
VM pārstāve uzsver, ka tas ir pirmais ceļš, kas ejams, lai mēģinātu atrisināt šo situāciju: “Primārais ceļš ir risināt problēmu tur, kur viņa ir radusies, un mēģināt, protams, panākt visas tiesiskās sekas par labu pacientam.”