Jauns dīzeļdzinējs 0

Kopš savas parādīšanās 2007. gadā “Nissan Qashqai” pārsniedzis visas pārdošanas prognozes un ir uzskatāms par vienu no veiksmīgākajiem šā ražotāja modeļiem.

Reklāma
Reklāma

 

TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Lasīt citas ziņas

“Qashqai” pieejams divos izpildījumos – ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Turklāt vienkāršākā priekšpiedziņas versija privātpersonu vidū ir pat pieprasītāka. To var skaidrot ar racionāliem apsvērumiem, jo, salīdzinot līdzvērtīgu komplektāciju automobiļus, priekšpiedziņa ir izdevīgāka zemākas pirkuma cenas un mazāka degvielas patēriņa dēļ.

Pati svaigākā “Nissan Qashqai” modifikācija, kas nesen parādījusies vietējo dīleru salonos, ir aprīkota ar jaunu 1,6 litru 130 zirgspēku turbodīzeli. Priekšpiedziņas versijā šāda automobiļa sākuma cena ir 15 400 latu, savukārt pilnpiedziņas modifikācijām ar šo dzinēju cena sākas ar 17 150 latiem. Tātad vilkmes pievadīšana aizmugures riteņiem šajā gadījumā izmaksā 1750 latus. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš priekšpiedziņas gadījumā ir tikai 4,9 litri uz 100 kilometriem, bet pilnpiedziņai šis rādītājs ir 5,5 l/100 km. Jāatzīst, ļoti taupīgs motors. Turklāt dinamika jaunajam dīzelītim arī ir visnotaļ pieņemama, var pat apgalvot – mūsu ap-stākļos pilnīgi pietiekama. Jāpiebilst, ka 1,6 dCi motors pieejams vienīgi komplektā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Vēl iespējams iegādāties šo dzinēju kopā ar “Start/Stop” sistēmu, kas ļauj ietaupīt vēl kādu lāsi degvielas.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.