Jauninājums sausās lopbarības padeves transportieru uzbūvē 0

Daudzos sausās lopbarības ķēdes tipa transportieros ir kāpuma posmi, pa kuriem barība no barības tilpnes, kas atrodas kūts ārpusē, tiek padota uz kūti. Parasti kāpuma posmos augstuma starpība ir 2–3 m. Transportiera pagrieziena vietās, it sevišķi tur, kur kāpuma posms pāriet horizontālā posmā, nereti veidojas aizsprostojumi. Tādējādi tiek traucēta piedziņas zobratu darbība un transportiera ķēdes kustība palēninās vai pat tiek pārtraukta.

Reklāma
Reklāma
E.coli infekcijas uzliesmojums: PVD daļēji aptur uzņēmuma “Straupe” darbību; inficēti darbinieki 67
Kokteilis
FOTO. No 1200 līdz 37000 tūkstošiem eiro! Lūk, ar kādiem auto brauc mūsu hokejisti
Tarifu karalis bez kroņa? Sākam redzēt pirmās nopietnās “plaisas Trampa mūrī”
Lasīt citas ziņas

Lai no tā izvairītos, vācu firma Witte Lastrup ir izstrādājusi transportiera pagrieziena vietu Clean9T, kam ir atzarojums, kas nepieļauj aizsprostojuma veidošanos, jo liekā barība nokrīt atpakaļ kāpuma posmā.

Tādā veidā tiek panākta transportieru pagrieziena vietu automātiska pašattīrīšanās un transportieru darba drošība paaugstinās par 20%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Turklāt tiek novērsta pelējuma rašanās pagrieziena vietās, kas savukārt mazina dzīvnieku saslimšanas iespējas.

Clean9T v
ar iemontēt gandrīz visos pārdošanā esošos ķēdes tipa lopbarības transportieros.
 

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem
Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.