Foto: SHUTTERSTOCK

Jauni radiatori labāk silda? Speciālisti padomi siltākai mājai 1

Dzīvokļa remonts vēl turpinās, ir ideja līdz apkures sezonas sākumam nomainīt arī vecos plakanos radiatorus, kas nekad īsti nav sildījuši un vairs neiederas interjerā. Ko un kā meklēt? Pārāk tērēties negribas, meistari arī jānolīgst. Veikalos pie skaidrības nevar tikt, katrs slavē savu preci, bet internetā rakņāties nav laika. RIHARDS KULDĪGĀ

Reklāma
Reklāma

Loģiskā secība

Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Lasīt citas ziņas

Ideja nav peļama, bet jāsāk ar nama apsaimniekotāju, jo radiatoru nomaiņa jāsaskaņo obligāti un, iespējams, nepieciešams pat simbolisks projekts. Tad var izvēlēties meistarus, kam uzticēt samērā vienkāršo darbiņu, un kopā iegādāties visu nepieciešamo. Pašdarbība ir visai riskanta, jo siltumtehnika ir pietiekami sarežģīta nozare, taču saimniekam vismaz minimālas priekšzināšanas vēlamas, lai beigās nenāktos pārmaksāt gan par lieku jaudu, gan izslavētas firmas nosaukumu. Lai velti nelauzītu galvu, uzticiet apkures radiatoru izvēli speciālistam, tad veiciet nelielu cenu aptauju – un lieta darīta!

Latvijā ir desmitiem uzņēmumu, kas uzstāda un aprūpē apkures sistēmas. Radiatoru nomaiņa pilsētas dzīvoklī tām ir nieks – diviem vīriem viena diena darba. Uzticēties pirmajam santehniķim, kas nāk pretim, nav labākā izvēle, jo, ja kaut kas atgadās, ķer nu vēju gaisā! Firmām sava reputācija daudz svarīgāka, jo konkurence ir pietiekami sīva.

CITI ŠOBRĪD LASA

SIA “Enerģija G” šajā biznesā turas kopš 1991. gada, mērķtiecīgā attīstībā ir uzkrāta vērā ņemama pieredze. Uzņēmuma valdes loceklis un projektu vadītājs Guntis Šantars novērojis, ka privātos klientus nosacīti var iedalīt trīs grupās. Vieni par apkuri nezina neko un pērk visu, ko pārdevējs iesaka, tostarp daudz ko lieku vai nepiemērotu. Veikalniekiem šie ir tīkamākie klienti, bet kvalificēti konsultanti esot retums. Otri turpretī iedziļinās problēmā, studē rakstus un apklaušina zinātājus, izdarot arī aplamus secinājumus. Viņiem visgrūtāk ieteikt optimālu risinājumu: no vienas puses, klients ir karalis, no otras puses, muļķības darīt ir zem profesionāļu goda! Trešie savukārt esot īsts atradums – viņiem vajag tikai pašu labāko, jo cenai nav nozīmes…

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.