LNT beigs pastāvēt: “All Media Baltics” atklāj plānus 0
Papildināta plkst.10.30
Mediju grupa “All Media Baltics” no decembra Baltijā strādās ar TV3 zīmolu, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijā.
Vienlaikus arī pati mediju grupa turpmāk strādās ar zīmolu “TV3 Grupa”.
Mediju grupa izmaiņas veiks arī televīzijas kanālu portfelī, satura produktus veidojot atbilstoši konkrētu auditoriju interesēm, tostarp kanāls LNT vairs neturpinās darbu esošajā formā.
Kompānijā informēja, ka “All Media Baltics” paplašinās kanāla TV3 piedāvāto ziņu apmēru, pārnesot lielāko daļu no LNT ziņu dienesta radītā satura.
No nākamā gada televīzijas produktu portfelī bērniem būs pieejams jauns kanāls “TV3 Mini”, savukārt sieviešu auditorijai būs pieejams kanāls “TV3 Life”.
Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka no nākamā gada vairs nebūs LNT ziņu raidījuma “Top 10”, taču joprojām būs vērojami tādi LNT raidījumi kā “900 sekundes” un “Degpunktā”.
Plānots, ka pēc reorganizācijas jaunajā platformā darba dienās plkst.6 būs skatāms raidījums “900 sekundes”, plkst.18 sekos “TV3 ziņas īsumā”, plkst.19.10 tiks pārraidīts raidījums “Bez Tabu”, plkst.20 – “TV3 ziņas”, plkst.20.35 – raidījums “Degpunktā”, bet dienas ziņu pārraides noslēgs “Sporta ziņas” plkst.20.55 un “Laika ziņas” plkst.20.58.
Savukārt sestdienās plkst.20 skatītājiem tiks piedāvāts raidījums “TV3 ziņas Sestdienā”, kamēr svētdienās, kā ierasts plkst.19.10, skatītāji varēs vērot raidījumu “Nekā personīga”, bet plkst.20 – “TV3 ziņas Svētdienā”.
Tāpat, pēc aģentūras LETA rīcībā esošās informācijas, saistībā ar reorganizāciju plānots atlaist apmēram 30 darbinieku.
Līdz ar zīmola maiņu “All Media Baltics” sāks darbu arī pie reģionā pirmās digitālās ziņu platformas izveides, kas būs pieejama lietotnē un strādās pēc principa “video pēc pieprasījuma”.
“Nu jau vairāk nekā 20 gadus mūsu grupas mediji ir nozīmīgi lielai daļai Baltijas valstu iedzīvotāju. TV3 zīmols ir pazīstams gandrīz 100% mājsaimniecību visā Latvijā. Tieši tāpēc esam nolēmuši arī citus mūsu mediju grupas satura produktus piedāvāt ar TV3 zīmolu, radot vienotu produktu saimi,” sacīja “All Media Baltics” vadītājs Kristians Antings.
Viņš atzīmēja, ka mediju patēriņš Latvijā, īpaši ziņu saturs, ir cieši saistīts ar auditorijas vecumu. Jo jaunāka auditorija, jo retāk skatās televīziju, bet būtiski biežāk ziņas un informāciju patērē interneta vidē.
“Lai nezaudētu auditoriju, kas ir vecumā līdz 30 gadiem, un spētu pielāgoties tās paradumiem, kas šobrīd ir izaicinājums visiem medijiem, mēs veiksim nopietnas investīcijas digitālajos produktos.
Tas mazinās gados jaunāku cilvēku uzticību viltus vai maldinošām ziņām, tā vietā sniedzot iespēju šai auditorijai izvēlēties kvalitatīvu ziņu saturu viņiem ērtā formā un veidā,” teica Antings.
Šobrīd kanāls LNT nodrošina sešas dažādas ziņu un dienas notikumu pārraides – “900 sekundes”, “LNT ziņas sešos”, “LNT ziņas”, “Sporta un laika ziņas”, “Degpunktā” un “Top 10”, savukārt kanālā “TV3” ir vērojamas “TV3 ziņas”, “TV3 laika ziņas”, raidījumi “Bez Tabu” un “Nekā Personīga”.
Jau ziņots, ka 2017.gada 18.oktobrī tika noslēgts darījums, kura rezultātā starptautisks aktīvu pārvaldīšanas uzņēmums “Providence Equity Partners” iegādājās Zviedrijas mediju grupas “MTG” biznesu Baltijā.
Mediju grupa nodrošina televīzijas kanālu TV3, LNT, TV6, “Kanāls2”, radio “Star FM”, Latvijas video portāla “TVPlay”, ziņu un izklaides portāla “Skaties.lv”, “TVPlay Home” satelīttelevīzijas un “SmartAD” darbību Baltijas valstīs.