Jaunās tehnoloģijas riepu trokšņa samazināšanai 0
Riepu troksnis ir kaitinoša problēma, ar ko saskaras automašīnu īpašnieki visā pasaulē. Tas var kairināt vadītāju un traucēt braukšanu. Tomēr, pateicoties nepārtrauktai tehnoloģiju attīstībai, riepas kļūst klusākas. Jaunas metodes riepu trokšņa samazināšanai paver jaunas izredzes ērtai braukšanai. Ja šobrīd plāno pirkt vasaras riepas, iegādājies vasaras riepas šeit.
1. Continental ContiSilent
Continental uzņēmums ir izstrādājis novatorisku tehnoloģiju ar nosaukumu ContiSilent™, kas ievērojami samazina troksni, ko rada riepu berze uz ceļa virsmas. Šī tehnoloģija izmanto troksni absorbējošu poliesteru un poliuretāna putas, kas ir iestrādātas riepā ar ContiSilent. Šis materiāls efektīvi absorbē skaņu un vibrācijas, kas parasti rodas, riepai saskaroties ar ceļu.
Šī novatoriskā ContiSilent tehnoloģija ievērojami samazina trokšņu līmeni, tādējādi nodrošinot ērtāku braukšanas pieredzi autovadītājiem un pasažieriem.
2. Pirelli Noise Cancelling System
Šīs sistēmas pamatā ir īpaša skaņu absorbējoša sūkļa izmantošana, kas izgatavota no atvērto šūnu putām, kas tiek ievietota riepas iekšpusē.
Pirelli skaņu absorbējošais sūklis darbojas kā skaņas filtrs, samazinot trokšņa biežumu, kas nonāk transportlīdzekļa salonā. Salīdzinot ar tradicionālajām riepām, šīs tehnoloģijas izmantošana nodrošina augstāku komforta līmeni vadītājam un pasažieriem.
Pirelli trokšņu slāpēšanas sistēma var samazināt trokšņa līmeni vidēji uz pusi. Šis ievērojamais komforta pieaugums padara braukšanu patīkamāku, īpaši garos braucienos vai braucot pa trokšņainām ielām un ceļiem.
3. Toyo Silent Technology
Šī tehnoloģija ir arkveida perforētas plēves un cilindriska putu materiāla kombinācija. Kad gaiss iziet cauri perforētās plēves porām, riepas iekšpusē notiek trokšņu slāpēšana. Un, pateicoties plēves īpašajam arkveida dizainam, tehnoloģija ietekmē arī gaisa kustību gan vertikālā (radiālā), gan horizontālā virzienā.
4. Michelin Acoustic
Tehnoloģijas pamatā ir īpaša poliuretāna putu slāņa izmantošana uz riepas iekšējās virsmas. Šis slānis ir paredzēts, lai efektīvi samazinātu vibrācijas, kas rodas, riepai saskaroties ar ceļa virsmu.
Šī akustiskā tehnoloģija var samazināt trokšņa līmeni automašīnā pat par 20 procentiem. Tas nozīmē, ka pasažieri un autovadītājs var baudīt klusāku, ērtāku braukšanu bez nevajadzīgiem trokšņa traucējumiem, tādējādi padarot braucienu apmierinošāku un drošāku. Šādi jauninājumi apliecina Michelin apņemšanos nepārtraukti uzlabot automobiļu tehnoloģijas, padarot mūsu ceļu piedzīvojumus vēl patīkamākus un ērtākus.
5. Dunlop Noise Shield
Noise Shield tehnoloģija ir jauna metode trokšņa līmeņa samazināšanai transportlīdzekļa salonā. Tas ir balstīts uz neliela poliuretāna putu slāņa izmantošanu, kas ir piestiprināts centrāli riepas iekšpusē. Šis slānis palīdz par 50 procentiem samazināt troksni, ko rada riepas saskare ar ceļa virsmu.
Svarīgi, ka šī tehnoloģija negatīvi neietekmē citus braukšanas aspektus, piemēram, nobraukumu, degvielas patēriņu vai ātrumu. Tas nozīmē, ka vadītāji var baudīt klusāku salonu, neapdraudot transportlīdzekļa veiktspēju vai ekonomiju. Atbilstoša zīmoga klātbūtne uz riepas ļauj viegli noteikt šīs tehnoloģijas klātbūtni, nodrošinot autovadītājiem pārliecību par tās klātbūtni un efektivitāti.
6. Goodyear SoundComfort
SoundComfort tehnoloģija ir inovatīvs risinājums, lai braukšanas laikā samazinātu troksni, ko rada gaisa rezonanse riepas iekšpusē. Šīs tehnoloģijas pamatā ir īpašs skaņu absorbējošs atklāto šūnu poliuretāna putu slānis, kas tiek piestiprināts pie riepas iekšējās virsmas.
Goodyear apstiprināto riepu ar SoundComfort tehnoloģiju galvenās iezīmes ir šādas:
- Neatstāj negatīvu ietekmi uz riepas kalpošanas laiku;
- Pieejamas gan vasaras, gan vissezonas, gan ziemas riepas.
- Neierobežo transportlīdzekļa maksimālo pieļaujamo ātrumu.
- Nodrošina uzlabotu akustisko komfortu gan autovadītājam, gan pasažieriem.
Izmantojot šo tehnoloģiju, automašīnas kustības radīto trokšņu līmeni var samazināt pat par 11 decibeliem, kas savukārt noved pie trokšņa līmeņa pazemināšanās automašīnas iekšpusē par 4 decibeliem.