Jaunas sejas un raidījumi! Radio “Pieci.lv” no šodienas “restartēs” savu programmu 10
Latvijas Radio 5 “Pieci.lv” no šodienas būtiski “restartēs” savu programmu, lai paplašinātu jauniešiem veidotu saturu, aģentūrai LETA sacīja Latvijas Radio pārstāve Ieva Aile.
Jauno rīta šovu “Rīta radio” vadīs Magnuss Eriņš, producente būs Elīna Baltskara un jauniešu iedvesmotāja – sociālo tīklu satura veidotāja Lota Ulmane. Savukārt Toms Grēviņš ierastajā braucamlaikā veidos savu “Pieci brauc” autorprogrammu – izteikti muzikālu raidījumu par un ap mūziku.
No pirmdienas līdz ceturtdienai “Rīta radio” piedāvās mūziku, aktuālu informāciju, sarunas un spēles rīta iesākumam. Ēterā skanēs daudz jaunu rubriku, sākot ar “Valodas mazgātavu” par slenga un senvārdu lietojumu, līdz “Omes bonusam” ar padomiem jauniešu ceļā uz pastāvīgu dzīvi.
Rīta šovā Ulmanes pārziņā būs kino un izklaides notikumi, jaunumi sociālajos tīklos un radio ekskursiju vadīšana, piedāvājot brīvdienu maršrutus uz dažādām Latvijas vietām.
Jaunais “Pieci brauc” ik darba dienu no plkst.16 līdz 19 turpmāk būs Grēviņa rokās, kur galvenais saturs būs īpaši piemeklēta mūzika.
No plkst.19 līdz 20 skanēs raidījums “Uz riņķi” kopā ar Māru Sleju, turpinot arī klausītāju rubrikas “Pieci skatās” par jaunākajām filmām un seriāliem, “Radio rings” par sportu, “Demo kaste” ar ekspertu sarunām par latviešu jauno mūziķu radītajām kompozīcijām.
Līdz ar to programmas izmaiņas skars teju visu ēteru, ieviešot svaigākās pasaules tendences un jauniešu auditorijā klausītākos formātus.
Kā uzsvēra Latvijas Radio valdes locekle programmu attīstības jautājumos Sanita Dika-Bokmeldere, “Pieci.lv” satura “restarts” ir neatņemama daļa no jauniešu auditorijai paredzētā satura veidošanas – viss dinamiski mainās un attīstās.
Latvijas Radio 5 “Pieci.lv” ir jauniešu multimediālā platforma Latvijā – vienīgais sabiedrisko mediju kanāls Baltijā, kura lineārā raidlaika nedēļas jauniešu auditorija sasniedz 157 000 cilvēku, norāda Latvijas Radio pārstāve.
“Pieci.lv” programmā ir mūzikas, tehnoloģiju, sporta, dzīvesstila, datorspēļu, veselības, mākslas aktualitātes auditorijai vecumā no 16 līdz 34 gadiem.