Jaunās paaudzes “Peugeot 308” 0
Agrāk “Peugeot” modeļu numerācijā bija pieņemts katrai jaunajai paaudzei trešo ciparu likt arvien lielāku, bet turpmāk šādas indeksa izmaiņas vairs nenotiks. Tātad jaunais “308” nav nekāds iepriekšējā tāda paša nosaukuma modeļa feislifts vai modernizācija, bet gan pilnīgi jauns auto. Arī pēc izskata tas nemaz nav līdzīgs priekšgājējam, jo veidots jaunajā “Peugeot” noapaļotā dizaina stilā. Turklāt šis modelis ir kļuvis mazliet īsāks, zemāks, platāks un par 140 kg vieglāks nekā priekštecis. Līdz ar to “Peugeot 308” pašreiz ir pats vieglākais un ar 4,25 metru garumu arī īsākais kompaktklases hečbeks. Par automobiļa izskatu var teikt, ka tas ir samērā konservatīvs un tradicionāls, bez frančiem tik raksturīgajiem dizaina izlēcieniem, taču kopumā visnotaļ patīkams.
Interjers ir krietni interesantāks un savdabīgāks – lakonisks un stilīgs, bet tajā pašā laikā arī ļoti kvalitatīvs. Piepaceltais mērinstrumentu panelis un mazā stūre ir līdzīgi kā mazākajam radiniekam “Peugeot 208”. Viduskonsolē galvenais ir skārienjutīgais ekrāns, ar kā palīdzību tad arī notiek visu klimata kontroles un multimediju funkciju vadība. Tiesa, bāzes komplektācijas versijā ir tradicionāls klimata kontroles panelis un audiosistēma ar pierastajām podziņām.
Automobilim pieejami 1,2 litru (82 ZS) un 1,6 litru (125 vai 156 ZS) benzīna motori vai 1,6 litru (92 vai 116 ZS) dīzeļi komplektā ar piecpakāpju vai sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Automātiskā transmisija pagaidām netiek piedāvāta.
“Peugeot 308” sākuma cena ir 14 156 eiro.