SEB bankas logo
SEB bankas logo
Foto: Edijs Pālens/LETA

Jaunākās ziņas no “SEB bankas” par internetbankas un aplikācijas darbību 0

“SEB bankas” internetbankas un mobilās lietotnes darbība ir atjaunota, aģentūru LETA informēja bankas Komunikācijas pārvaldes vadītāja Agnese Strazda.

Reklāma
Reklāma
Mīlasstāsts beidzies? Tramps palēnām padara Masku par pasaules ienaidnieku – priekšrocības nu kļūst par traucēkli 40
Veselam
5 vienkārši veidi, kā ātri pazemināt asinsspiedienu ar uztura palīdzību
Kokteilis
“Vienā mājas galā viss pūst, otrā ir slapjš” – Raimonda Paula meita nolēmusi atgriezties Latvijā un sakārtot tēva īpašumus
Lasīt citas ziņas

Pēc viņas sacītā, abu pakalpojumu darbība tika stabilizēta un veiktas nepieciešamās kontroles.

Strazda skaidroja, ka uzņēmums šodien turpinās veikt IT darbības rūpīgu uzraudzību, kā arī turpinās informēt klientus par pakalpojumu pieejamību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa atgādināja, ka ievērojamu traucējumu gadījumā aktuālā informācija ir pieejama “SEB bankas” mājaslapā un “SEB bankas” sociālo mediju profilos.

Jau ziņots, ka sestdienas pirmajā pusē bija ir traucēta “SEB bankas” internetbankas darbība, kā arī nebija iespējams izmantot mobilo lietotni.

Banka klientiem atvainojās par radītajām neērtībām, uzsverot, ka šajā nedēļas nogalē tiek veiktas būtiskas bankas kopējās IT infrastruktūras pārbaudes, kas arī ietekmējis internetbankas un mobilās lietotnes darbību.

Pēc aktīvi apmēra “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.