Publicitātes foto

Jaunākais “Toyota” “kuģis” ienācis Eiropas tirgū. Iepazīstieties – hibrīda SUV modelis “Highlander” 0

“Toyota” lielākais hibrīda SUV modelis “Highlander” pirmo reizi tiks piedāvāts arī Eiropas tirgū. Būdams pieejams tikai ar pilno hibrīdsistēmu, “Highlander” papildinās “Toyota” SUV automobiļu klāstu Eiropā, kur šobrīd tiek piedāvāts D segmenta “RAV4”, C segmenta “C-HR” un B segmenta “Yaris Cross”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

“Toyota” ir 23 gadus ilga pieredze hibrīdtehnoloģiju izstrādē. Uzņēmums visā pasaulē līdz šim jau pārdevis vairāk nekā 15 miljonus hibrīdautomobiļu, ir radījis deviņus dažādus hibrīdmodeļus un piedāvā jau ceturtās paaudzes pašuzlādes tehnoloģijas.

Šie faktori apvienojumā ar “Toyota” līderpozīcijām hibrīdu jomā un pieredzi SUV tirgū, kā arī zīmola leģendāro kvalitāti, izturību un uzticamību (QDR jeb Quality, Durability & Reliability) bijuši jaunā “Highlander Hybrid” izstrādes stūrakmeņi.

CITI ŠOBRĪD LASA
Publicitātes foto

Jaunais “Highlander”, kas konstruēts uz “Toyota” globālās vidējās klases automobiļu platformas “GA-K”, ir “Toyota” SUV automobiļu labāko komforta, gaitas un drošības īpašību apvienojums ar zemu izmešu apjomu, efektīvu degvielas patēriņu, inteliģentu pilnpiedziņu, salona plašumu pēc pieprasījuma un spēju vilkt divas tonnas smagu piekabi.

Dizains un komplektācija

“Toyota Highlander” ir 4,95 metrus garš. Ar pārliecinošiem 20 collu riteņiem tas vienlaikus demonstrē kā premium segmenta pilsētas SUV stilu, tā arī spēcīga pilnpiedziņas automobiļa izturību.

“Highlander” interjers ir veidots tā, lai būtu praktisks, ilgmūžīgs un ar ietilpību, kāda tiek sagaidīta no septiņu sēdvietu SUV. Lai tā būtu vide, kur patīkami uzturēties visiem pasažieriem, automobiļa vidējās rindas sēdekli var bīdīt 180 milimetru diapazonā.

Publicitātes foto

Ar to tiek nodrošināta ērta sēdēšana aizmugurējā sēdeklī diviem pieaugušajiem, kā arī atvieglota iekāpšana un izkāpšana no automobiļa.

Lai piekļūtu 658 litru bagāžniekam, atliek vien novietot kāju zem aizmugurējā bufera, kur atrodas elektropiedziņas durvju atvēršanas sensors.

Papildus tam aizmugurējās un vidējās rindas sēdekļu atzveltnes var nolaist, tā izveidojot bagāžas telpu ar 1909 litru ietilpību un papildu novietni zem pilnīgi līdzenās grīdas.

Visā salonā, kam var izvēlēties apdari melnos un grafīta toņos, ir daudz sīklietu nodalījumu, kā arī USB ligzdas priekšējo un vidējās rindas sēdvietu zonā.

Publicitātes foto

Augstākajos aprīkojuma līmeņos “Toyota Highlander” ir multimediju sistēma ar 12,3 collu skārienekrānu, “Apple CarPlay” un “Android Auto” atbalsts, satelītnavigācijas iekārta, projekcijas ekrāns, bezvadu uzlādes paliktnis viedtālruņiem, ventilējami sēdekļi, digitāls atpakaļskata spogulis, kurā nav redzami aizmugurējie sēdekļi un pasažieri, u.c.

Dinamiska gaita

“Toyota Highlander” uzstādīta ceturtās paaudzes hibrīdsistēma, un to veido 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinējs kombinācijā ar diviem elektromotoriem.

Reklāma
Reklāma

Aizmugurējais elektromotors ir tas, kurš šim automobilim piešķir inteliģento pilnpiedziņu jeb AWD-i (All-Wheel Drive with Intelligence). Enerģijas uzkrāšanai savukārt tiek izmantoti niķeļa-metālhidrīda akumulatori, kas uzstādīti zem vidējās sēdekļu rindas.

Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 244 zirgspēki, bet oglekļa dioksīda izmešu apjoms ir tikai 146 g/km un vidējais degvielas patēriņš WLTP ciklā ir 6,6 l/100 km. Korelējošie NEDC testu procedūras rādītāji attiecīgi ir 117 g/km un 5,2 l/100 km. Kaut gan “Highlander” rādītāji pagaidām vēl ir pakļauti homologācijas procedūrai, tie ataino labāko līdzsvaru starp jaudu un CO2 izmešu apjomu šajā segmentā.

“Toyota Highlander” vadītājs ar “Drive Mode Select” slēdzi var izvēlēties starp četriem dažādiem braukšanas režīmiem – ECO, NORMAL, SPORT un TRAIL, turklāt tos visus var aktivizēt, kad auto darbojas atsevišķi ieslēdzamajā bezizmešu jeb EV režīmā.

Jaunā modeļa izstrādes gaitā ir krietni padomāts par akustisko komfortu salonā. Tādēļ modelim ir tā dēvētais akustiskais vējstikls un priekšējie sānu logi, pastiprināta skaņas izolācija jumtā, aiz priekšējā paneļa un grīdā, kā arī riteņu arkās un bagāžnieka apdarē. Rezultātā hibrīdauto kluso gaitu vēl vairāk paspilgtina līdz minimumam samazinātie ārējie trokšņi.

Drošības sistēmu komplekts “Toyota Safety Sense”

Jaunais “Highlander” Hybrid ir aprīkots ar modernākajām “Toyota Safety Sense” drošības tehnoloģijām. To primārais uzdevums ir novērst vai iespēju robežās mazināt bojājumus, kas gūstami negadījumos visdažādākajās satiksmes situācijās.

“Toyota Safety Sense” ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar aktīvo stūrēšanu, lai izvairītos no sadursmes, gājēju atpazīšanas funkciju kā dienā, tā naktī, velobraucēju atpazīšanu dienā, pilna diapazona adaptīvo kruīza kontroli (ACC), ACC ar ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu (RSA), joslas izsekošanas palīgsistēmu (LTA), brīdinājumu par izbraukšanu no joslas (LDA), automātiskās tālās gaismas (AHB).

Eiropas valstu tirgos jaunais “Toyota Highlander Hybrid” nonāks 2021.gada sākumā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.