Foto – LETA

Jaunajai LTV valdei skatītāju skaits šogad būs jāpalielina par 1% 0

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) apstiprinājusi uzdevumus Latvijas Televīzijas (LTV) jaunajai valdei, kurai unikālā auditorija šogad būs jāpalielina līdz 37%, kas ir par vienu procentu vairāk nekā gadu iepriekš, aģentūru BNS informēja padomes pārstāve Sanita Blomniece.

Reklāma
Reklāma
Iespēja sākt jaunu dzīvi: 7 valstis, kuras maksā milzu naudu, lai tikai kāds pārceltos dzīvot uz tām. Starp tām Itālija, Spānija…
Lielāko daļu ikdienā nemaz neēdam! 7 “superprodukti”, kas uzlabos figūru un paildzinās dzīvi
Kokteilis
“Man tas bijis lauzts piecas reizes!” Lelde Ceriņa pirmo reizi atbild uz spekulācijām par viņas vizuālajām pārvērtībām
Lasīt citas ziņas

NEPLP devusi jaunajai televīzijas vadībai vairāk nekā 30 uzdevumu.

LTV valdei noteikts uzdevums palielināt televīzijas abu kanālu LTV1 un LTV7 sasniegto unikālo auditoriju līdz 37%, kas ir +1% pret 2012.gadu, bet internetā – līdz 7%, kas ir 100 tūkstoši jeb par diviem procentiem vairāk nekā 2012.gadā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt līdz 65% pozitīva novērtējuma jāpieaug auditorijas apmierinātībai ar satura kvalitāti, kas ir par 5%.

Tāpat LTV valdei jau 2013.gadā ar efektīvu saimniecisko darbību jāpanāk vismaz 10% finansējuma pieaugums attiecībā pret 2012.gadu.

LTV valdes priekšsēdētāja amatā no otrdienas sāk strādāt Ivars Belte, par LTV valdes locekli programmu attīstības jautājumos – Sergejs Ņesterovs, bet par LTV valdes locekli finanšu un tehnoloģiju jautājumos – Māris Skujiņš.  

NEPLP formulējusi vairāk nekā 30 konkrētu uzdevumu jaunajai LTV valdei – gan sabiedriskā pasūtījuma izpildē, gan cilvēkresursu un organizācijas attīstībā, gan saimnieciskajā darbībā, gan LTV mārketingā.

Satura plānošanas ziņā dots uzdevums palielināt ziņu apmēru par 2%, palielināt informatīvi dokumentālo, bērnu un jauniešu programmu, kā arī kultūras raidījumu piedāvājumu. Pakāpeniski palielināms arī neatkarīgo producentu radītā satura apmērs atbilstoši sabiedriskā pasūtījuma principiem.

Jauno projektu sākšanā būs jāietver kvalitātes pārbaude, kas nozīmē raidījuma vai cita produkta laišanu ēterā tikai pēc pilotprojektu apstiprināšanas un atbilstošas mārketinga kampaņas auditorijas sasniegšanai. Kopumā paredzēts, ka LTV tiks ieviesta iespējami objektīva kvalitātes uzraudzības sistēma, nodrošinot visiem darbiniekiem saprotamu komunikāciju par kvalitātes uzraudzības kritērijiem un principiem.

Reklāma
Reklāma

Jaunajai LTV valdei būs jāpanāk ziņu raidījumu grafiskā dizaina uzlabojumi, LTV zīmola komunikācija, balstoties uz atjaunotajām programmām un jaunu vizuālo identitāti. Dots uzdevums ik mēnesi īstenot izvērstas mārketinga un LTV pašreklāmas kampaņas, tostarp saistībā ar pašvaldību vēlēšanām, dziesmu un deju svētkiem, Latvijas 95. jubileju, eiro ieviešanu un Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu.

LTV jaunajai valdei būs jāizveido arī LTV redkolēģija jeb satura padome, nodrošinot kvalitātes un redakcionālās plānošanas sistēmas izveidi un nostiprināšanu, piesaistot arī neatkarīgus ekspertus.

Īpaša uzmanība veltīta arī LTV tehnoloģiskā nodrošinājuma uzlabošanai un interneta portāla kā trešā kanāla attīstīšanai, ar ko jāsaprot oriģinālsatura tiešraides un arhīva piedāvājums, vienotā ziņu portāla attīstība.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.