“Latvijas Gada auto 2014” pretendents arī luksusa sedans “Lexus IS” 0
Vidējās klases modelim “IS” konkurentos ir tādi pārtikuša vidusslāņa atzīti spēkrati kā “Audi A4”, “BMW” 3. sērija un “Mercedes-Benz” C klase.
“Lexus” markai galvenais tirgus ir Amerika, tādēļ arī jaunajam “IS” piedāvājumā pagaidām ir tikai benzīna motors un hibrīds – abi komplektā ar automātisko transmisiju un aizmugures piedziņu. Arī virsbūves variants ir tikai viens, proti, sedans. Eiropā tik iecienītie universāļi un dīzeļmotori piedāvāti netiek.
Jaunajam “Lexus IS” gan eksterjera, gan interjera dizains izstaro atturīgu solīdumu. Salonā valda premium klasei atbilstoša kvalitātes atmosfēra. Uzskaitīt visu “IS” vadītājam un pasažieriem pieejamo komforta aprīkojumu būtu pārāk ilgi un nogurdinoši, turklāt šādas klases automobiļos ar to sen nevienu pārsteigt vairs nevar. Var izcelt vienīgi “Lexus” markai raksturīgo multimediju sistēmas vadību ar savdabīgas datora peles līdzinieci, kas atrodas viduskonsolē blakus pārnesumkārbas svirai. Interesants akcents ir arī priekšējā paneļa pašā centrā iebūvētais pulkstenis, kas piešķir vēl papildu izsmalcinātības devu. Līdzīgi kā lielākajam sedanam “GS”, šim pieejama arī braukšanas režīma izvēlnes poga, kas vadītājam ļauj pārslēgt sportiskāku dzinēja un transmisijas darbības režīmu, kā arī tam visam vēl klāt iestatīt stingrāku piekares darbību. Hibrīdversijai, ieslēdzot sportisko režīmu, caur audiosistēmas skaļruņiem tiek padots arī attiecīgs rūciens, kurš imitē jaudīga motora sportisko skaņu.
Latvijas tirgū pašlaik pieejamas divas “Lexus IS” versijas – parastā “IS 250” ar 2,5 litru V6 (208 ZS) benzīna motoru un hibrīdversija “IS 300h” ar 2,5 litru četrcilindru benzīna dzinēja un elektromotora apvienojumu (kopējā hibrīda jauda 223 zirgspēki). Auto sākuma cena ir 35 558 eiro.