Jaunais “Iespējamās misijas” vadītājs: klasēs ir nepieciešami līderi 2
Mainījusies “Iespējamās misijas” (IM) vadība, no 1.augusta IM direktora amatā stājas Kārlis Andersons.
“Lai attīstītu Latvijas izglītības sistēmu par vienu no izcilākajām pasaulē, mums ir nepieciešami līderi klasēs, skolās, pašvaldībās un valsts pārvaldē ar pārliecību, ka katrs bērns var sasniegt augstus mērķus, kā arī ar vēlmi pašiem nemitīgi attīstīties. Iespējamā misija jau vairāku gadu garumā ir pierādījusi, ka tā spēj piesaistīt un sagatavot šādus līderus darbam Latvijas izglītībā. Esmu priecīgs, ka man ir iespēja pievienoties Iespējamās misijas komandai un turpināt iesākto darbu, lai katrs bērns Latvijā varētu saņemt kvalitatīvu izglītību,” pauž Andersone, uzsākot darbu.
Kārlis Andersons guvis darba pieredzi biznesa, finanšu un ekonomikas jomās. Viņš ir vadījis vairākus tehnoloģiju uzņēmumus, tostarp Mobilly. Kārlis ir studējis ekonomiku un biznesa administrāciju Rīgas Ekonomikas augstskolā, ieguvis maģistra grādu uzņēmējdarbībā un inovācijās Rīgas Tehniskajā universitātē, kā arī ieguvis maģistra grādu pedagoģijā Latvijas Universitātē.
Iespējamās misijas domubiedri uzskata, ka Latvijas vērtīgākais resurss ir izglītoti, zinoši un prasmīgi cilvēki, tādēļ Latvijas izglītības sistēmai ir jātiecas uz izcilību, nodrošinot bērniem dzīvē nepieciešamās prasmes un kompetences, kā arī motivāciju mācīties mūža garumā.
Jau septembrī 14 Latvijas skolās darbu sāks 20 jaunie “Iespējamas misijas” dalībnieki, lai iedvesmotu skolēnus visā Latvijā izvirzīt augstus mērķus, attīstīt savas prasmes un talantus un iedrošinātu viņus mācīties mūža garumā.
IM līdzšinējais direktors Mārtiņš Kālis ir nolēmis turpināt studijas.
Iespējamā misija ir 2008.gadā izveidota kustība, kas strādā, lai nodrošinātu kvalitatīvu izglītību katram bērnam Latvijā, radot nepieciešamās pārmaiņas klasēs, skolās un sabiedrībā. Tās dibinātāji – Swedbank, Lattelecom, Ideju partneru fonds – un atbalstītāji uzskata, ka kvalitatīvas izglītības pamats ir labs skolotājs, tāpēc tā ik gadu piesaista darbam izglītības sistēmā labākos augstskolu absolventus, kuri palīdz attīstīt bērnu spējas, motivāciju un prasmes mācīties mūža garumā.