Foto – LETA

Runāt bez agresijas 5


Biļešu kontrolieriem ar pasažieriem nākoties diskutēt par dažādiem jautājumiem, ne tikai par jaunajām biļešu cenām un soda pamatotību. Jārunā arī par reisu kavēšanos vai par to, kāpēc transports ir pārpildīts. Biļešu kontrolieru zelta likums esot runāt ar cilvēkiem bez agresijas, skaidrojot apstākļus. Konfliktsituācijas neesot nevienas puses interesēs.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
Lasīt citas ziņas

Kā novērojams, pasažieriem lielāks respekts pret biļešu kontrolieriem ir, kopš sabiedriskās kārtības nodrošināšanai transportā nolīgti apsardzes darbinieki. Apsardzes primārais uzdevums esot gādāt par sabiedrisko kārtību un tikai pakārtoti – rūpēties par biļešu kontrolieru drošību, novēršot agresiju un konfliktsituācijas. “RS” ikdienā piesaista 15 – 30 apsardzes firmas “Koblenz” darbinieku, par katru no viņiem maksājot 6,90 eiro stundā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.