Runāt bez agresijas 5
Biļešu kontrolieriem ar pasažieriem nākoties diskutēt par dažādiem jautājumiem, ne tikai par jaunajām biļešu cenām un soda pamatotību. Jārunā arī par reisu kavēšanos vai par to, kāpēc transports ir pārpildīts. Biļešu kontrolieru zelta likums esot runāt ar cilvēkiem bez agresijas, skaidrojot apstākļus. Konfliktsituācijas neesot nevienas puses interesēs.
Kā novērojams, pasažieriem lielāks respekts pret biļešu kontrolieriem ir, kopš sabiedriskās kārtības nodrošināšanai transportā nolīgti apsardzes darbinieki. Apsardzes primārais uzdevums esot gādāt par sabiedrisko kārtību un tikai pakārtoti – rūpēties par biļešu kontrolieru drošību, novēršot agresiju un konfliktsituācijas. “RS” ikdienā piesaista 15 – 30 apsardzes firmas “Koblenz” darbinieku, par katru no viņiem maksājot 6,90 eiro stundā.