Foto – LETA

Jau divus mēnešus Latvijā skatītākais ir krieviski raidošais PBK 0

Skatītākais kanāls šā gada augustā bija “PBK”, kuram veltīti 9,8% no visa skatīšanās laika, liecina kompānijas “TNS” dati. Līderpozīcijas Latvijā šis krieviski raidošais kanāls saglabā otro mēnesi pēc kārtas.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas

Otrajā vietā ierindojušies kanāli LTV1 un “NTV Mir Baltic”, katra šā kanāla skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9%.

Kanālam LNT veltīti 7,4%, kanālam LTV7 – 5%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kanālam “REN TV Baltic” – 3,3% un kanālam TV6 veltīti 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,6%, kanāla “RīgaTV 24” – 1,1%, bet kanāla “Nickelodeon” – 0,9%. Kanālam 2 veltīti 0,8%, kanālam “CTC Baltija” veltīti 0,7%, bet kanāliem “FOX”, “Kidzone TV” un “Re:TV” katram pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam “Fox Life” un “STV” katram veltīti par 0,4%, bet kanāliem “360TV” un “National Geographic Channel” katram pa 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 1BM un “Sony Channel” katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet “Sony Turbo” skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 5,6%, bet visai pārējai skatīšanai – 28,5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums augustā bijis kanālam LTV7 vasaras olimpisko spēļu dēļ.

Kompānijas TNS norāda, ka vietējie kanāli vēl aktīvi nepiedāvā jaunās sezonas raidījumus, tādēļ tāpat kā jūlijā, skatītāko kanālu izkārtojums ir atšķirīgs, salīdzinot ar to, kāds tas bija pirmajā pusgadā.

Tāpat kā jūlijā, skatītākais kanāls bija PBK un topa augšgalā joprojām arī kanāls “NTV Mir Baltic”, lai arī abu šo kanālu skatīšanās laika daļa ir nedaudz samazinājusies. Līdz ar jaunās TV sezonas sākšanos septembrī vietējiem kanāliem iespējams atgūt savas pozīcijas, norāda TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Augustā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 31 minūti dienā, kas bija par 3 minūtēm vairāk nekā jūlijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.