Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls.
Publicitātes foto

Japānas pensionārs nokaitina uzņēmumu 0

Japānas policija aizturējusi pensionāru, kurš piezvanījis telefonsakaru operatoram 24 000 reižu, sūdzoties, ka kompānija pārkāpusi līgumu, ziņo vietējie mediji un policija.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Tokijas policija paziņoja, ka aizturējusi 71 gadu veco Akitosi Okamoto pagājušajā nedēļā, kad viņš astoņu dienu laikā uz operatora KDDI klientu apkalpošanas dienesta bezmaksas tālruni piezvanījis simtiem reižu.

Taču tā izrādījusies tikai aisberga virsotne un vietējie mediji ziņo, ka viņš no publiskiem maksas telefoniem zvanījis vēl tūkstošiem reižu, lai paustu savu neapmierinātību ar kompāniju un aizskartu klientu apkalpošanas dienesta darbiniekus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Viņš pieprasīja, lai KDDI personāls ierodas pie viņa un atvainojas par līguma pārkāpšanu. Viņš arī vairākkārt pārtrauca zvanu tūlīt pēc tā veikšanas,” pavēstīja policijas pārstāvis.

Viņš aizturēts aizdomās par “uzņēmējdarbības krāpniecisku traucēšanu”, paziņoja policija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.