“Izveidota maza “kliķe”- ko grib, to raida!” Danusēvičs par to, ka sabiedriskais medijs neieklausās tautas vēlmēs 52

“Sabiedriskais medijs nav sabiedrībai, jo sabiedrība nevar ietekmēt mediju saturu un mēs pat nezinām, kā veidojas nacionālais pasūtījums,” TV24 raidījumā “Preses Klubs” izsakās Henriks Danusēvičs, Latvijas Tirgotāju asociācijas prezidents.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Četri dzērieni, kas izraisa insulīna rezistenci un svara pieaugumu. Ar ko tos aizvietot?
Kokteilis
Kāds vīrietis vajadzīgs katrā zodiaka zīmē dzimušai sievietei 8
Veselam
Slaida auguma noslēpums! 25 pārtikas produkti ar augstu olbaltumvielu un zemu tauku saturu 8
Lasīt citas ziņas

Viņš saka, ka televīzijai vairākkārt piedāvāts vairāk satura veidot par izglītību, zinātni. Mēs rakstām iesniegumus un mums atbild: “Paldies, ka atsūtījāt, ejiet vienu māju tālāk!”

“Viņš norāda, ka 20 gadu laikā neviens no viņa iesūtītajiem priekšlikumiem nav ņemts vērā. Tas ir valdības veidots raidītājs, kurš neizpilda valdības nepieciešamos stratēģiskos uzdevumus. Ir izveidota maza kliķe, kas, ko grib, to raida,” Danusēvičs norāda.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau ziņots, ka atklāta jauna sabiedrisko mediju portāla “LSM” sadaļa “LSM+”, kurā turpmāk vienkopus būs skatāms, klausāms un lasāms viss sabiedrisko mediju saturs citās valodās – ziņas, analītika un unikāli stāsti angļu, krievu, ukraiņu, baltkrievu un poļu valodā, aģentūru LETA informēja Latvijas Televīzijā.

Tiecoties paplašināt citās valodās pieejamā satura apjomu, Latvijas Televīzija izveidojusi jaunu zīmolu “LSM+”, kurā ietverts līdzšinējais “RUS.LSM” saturs mazākumtautībām, izceļot un turpmāk portālā ļaujot ērtāk atrast arī sadaļas ukraiņu, baltkrievu un poļu valodā, kā arī “ENG.LSM” saturs – starptautiskai auditorijai veidotas ziņas no Latvijas.

Uzņēmumā skaidro, ka “LSM” zīmolam pievienotā “+” zīme simbolizē sabiedrisko mediju portāla pievienoto vērtību – bagāto un daudzveidīgo saturu, kas dažādās valodās pieejams ikvienam bez ierobežojumiem.

Latvijas Televīzijas valdes priekšsēdētājs Ivars Priede skaidro, ka sabiedriskā medija mērķis un uzdevums ir nodrošināt efektīvu un mērķtiecīgu komunikāciju ar cittautiešiem, t.sk. Latvijas mazākumtautību auditoriju, noturēt to Latvijas informatīvajā telpā, ātri un ērti sniedzot uzticamu un daudzveidīgu informāciju. Līdz šim bagātīgākais saturs citās valodās runājošajiem veidots krievu un angļu valodā.

“Ar šīm pārmaiņām mērķtiecīgi paplašinām arī citu valodu piedāvājumu, piesaistot žurnālistus un redaktorus, kuri ne tikai spēj radīt saturu ukraiņu, balkrievu un poļu valodā, bet arī pārzina Latvijas vidi un sabiedrību, kas ir ļoti būtiski, lai nodrošinātu sabiedriskā medija veidotā satura augstās kvalitātes prasības,” norāda Priede.

Viņš pauž, ka saturs ukraiņu, baltkrievu un poļu valodā šobrīd portālā pieejams mazākā apjomā, nekā citās valodās, tomēr uzņēmums apņēmies turpināt risināt autoru piesaistes un satura veidošanas izaicinājumus, lai interesenti varētu gūt arvien vairāk aktuālas un uzticamas informācijas. Perspektīvā “LSM+” sabiedriskajam medijam pavērtu iespējas esošajai valodu saimei pievienot saturu vēl citās valodās, piebilst Priede.

Reklāma
Reklāma

Sabiedrisko mediju portāls “LSM” izveidots 2013.gadā. “Gemius” publicētajā Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20 kopējās statistikas topā LSM.lv stabili turas TOP 3 ziņu portālu vidū, sasniedzot vidēji 700 000 lietotāju mēnesī.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.