Foto- LETA

Izveido uzņēmumu “Rail Baltica” projekta realizācijai – “Eiropas Dzelzceļa līnijas” 1

Latvija nodibinājusi uzņēmumu “Eiropas Dzelzceļa līnijas” Eiropas standarta platuma dzelzceļa līnijas “Rail Baltica” projekta realizācijai, pavēstīja Satiksmes ministrijas sabiedrisko attiecību speciālists Rolands Rumba.

Reklāma
Reklāma
Kā atbrīvoties no “stresa riepas” uz vēdera? 10 pārtikas produkti, kas palīdz samazināt kortizola līmeni
Ar šīm sievietēm labāk nejokot: nosaukti datumi, kuros dzimst “raganas” jeb sievietes, kuras ir apveltītas ar mistiskām spējām
Trampa atbilde par ASV karavīru pazušanu Lietuvā ir tikpat šokējoša kā pats notikums 54
Lasīt citas ziņas

Viņš norādīja, ka uzņēmuma “Eiropas Dzelzceļa līnijas” reģistrācija ir svarīgs solis Baltijas valstu kopuzņēmuma izveidei “Rail Baltica” dzelzceļa projekta realizēšanai. “Eiropas Dzelzceļa līnijas” kļūs par Baltijas valstu kopuzņēmuma akcionāru no Latvijas puses, investējot kopuzņēmumā 650 tūkstošus eiro un, iegūstot Igaunijai un Lietuvai proporcionāli līdzvērtīgu daļu, proti, 33,33%.

Jaundibinātā kompānija ir 100% valstij piederoša kompānija. Tās pamatkapitāls ir 680 tūkstoši eiro. Par “Eiropas Dzelzceļa līnijas” vienīgo valdes locekli iecelts Dins Merirands.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau vēstīts, ka līgumu par Eiropas standarta platuma dzelzceļa līnijas “Rail Baltica II” kopuzņēmuma dibināšanu plānots parakstīt 28.oktobrī Rīgā.

“Rail Baltica II” projekta galvenais mērķis ir atjaunot Baltijas valstu tiešu saikni ar Eiropas dzelzceļu tīklu un veicināt reģionālo integrāciju, no Helsinkiem savienojot Tallinu, Rīgu, Kauņu, Varšavu un Berlīni un šo maršrutu potenciāli pagarinot līdz Venēcijai. Projektam plānots piesaistīt Eiropas Savienības līdzfinansējumu 85% apmērā no kopējām izmaksām.

“Rail Baltica II” dzelzceļa līnija Lietuvā būs apmēram 360 kilometru gara, Latvijā – vairāk nekā 300, bet Igaunijā ap 300 kilometru gara.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.