
“Izskatījās kā pēc pamatīgas ballītes, pēc kuras kāds ir aizmirsis sakopt” – populāra picērija Jūrmalā likusi pircējiem vilties 0
Apmeklējot picērijas, kafejnīcas, restorānus, protams, sagaidām laipnu apkalpošanu, garšīgu ēdienu un visādā ziņā lielisku servisu. Taču dzīvē notiek visādi – arī personāls mēdz būt noguris, nepietiekams vai varbūt vienkārši sliktā noskaņojumā. Cilvēcīgi saprotams.
Kāda lasītāja vērsa redakcijas uzmanību uz kādu pircēriju Jūrmalā, kur viņa kopā ar bērniem iegriezusies, taču piedzīvojusi vilšanos.
Kas notika?
“Gribu dalīties pieredzē un pabrīdināt. Bijām brīvdienās ar bērniem Līvu akvaparkā, pēc tam ļoti sagribējās ēst, tāpēc devāmies uz tuvējo Lulū picu, jo bērni ir lieli picas cienītāji, taču piedzīvojām pamatīgu vilšanos. Jau ienākot pircērijā pamanīju ļoti netīro grīdu, uz kuras mētājās picas garozas, galdiņi bija netīri, nenovākti, izskatījās kā pēc pamatīgas ballītes, pēc kuras kāds ir aizmirsis sakopt. Rosināju bērniem apsēsties pie galda, bet viņi atteicās, jo pat viņiem nepatika netīrība. Paskatījos, ka, šķiet, strādā tikai 1 cilvēks, jo tas pats pieņēma gan pasūtījumus, gan steidza cept picas, līdz ar to laika grīdu izslaucīt no miltu slāņa cilvēkam pat nav laika. Diemžēl nolēmām doties ēst citur. Izskatās, ka kvalitāte pamatīgi kritusies.”
Sazinājāmies ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai noskaidrotu, kas bija atgadījies un vai situācija tiek kontrolēta un pircējiem ir vērts tur iegriezties nākamreiz. Atbilde nomierina – par kvalitāti tiekot domāts, tā ir viena no prioritātēm.
Picērijas komanda saka: “Žēl dzirdēt par šādu klientu pieredzi. Kvalitatīvs serviss ir viens no Pica Lulū stūrakmeņiem. Un kvalitatīvs serviss viennozīmīgi sevī ietver arī tīras un klientam tīkamas picērijas telpas. Tāpēc mēs esam izstrādājuši virkni ar vadlīnijām un instrukcijām, kas palīdz mūsu darbiniekiem pilnvērtīgi uzkopt picēriju telpas. Un, protams, mēs rūpīgi sekojam līdzi tam, lai visi uzkopšanas procesi tiktu regulāri un kvalitatīvi izpildīti.
Izrunāsim esošo gadījumu ar attiecīgās picērijas darbiniekiem un vadītāju. Mēs vienmēr ņemam vērā klientu atsauksmes, nekavējoties reaģējot uz tām un veicot uzlabojumus, kur tas ir nepieciešams. Mūsu klientu atbalsta dienests ir pieejams 24/7. Ja ir radušies kādi jautājumi vai sarežģījumi, aicinām klientus rakstīt mums uz [email protected], vai zvanīt uz 80005858.”