Laikraksts “Dienas Bizness” pārtop nedēļas žurnālā 0
Piektdien iznācis pēdējais laikraksta “Dienas Bizness” numurs, taču turpmāk katru otrdienu tiks izdots žurnāls ar tādu pašu nosaukumu – “Dienas Bizness”, teikts laikraksta izdevēja SIA “Izdevniecība “Dienas Bizness”” līdzīpašnieka un valdes locekļa Jāņa Maršāna paziņojumā.
“1992.gada 13.aprīlī toreizējā “Preses nama” 13.stāvā 13 darbinieku lokā iznāca laikraksta “Dienas Bizness” 1.numurs. Kā redzam, daudzo it kā nelaimīgo skaitļu virknējums netraucēja laikrakstam noturēties ikdienas apritē vairāk nekā 27 gadus.
Pa šo laiku medijs izaudzis par nopietnu spēlētāju ne tikai tradicionālajā preses izdevumu sektorā, klāt nācis gan interneta portāls, gan konferenču nodaļa, rokasgrāmatu nodaļa, papildu preses izdevumi, kā arī citas aktivitātes.
Nu ir pienācis laiks pārmaiņām, jo biznesa dienas avīzes formāts ir savu laiku nokalpojis,” sacīts laikrakstā publicētajā Maršāna paziņojumā.
Tajā arī minēts, ka visā pasaulē samazinās pieprasījums pēc drukātajiem medijiem, jo cilvēki izvēlas daudz vieglāk un mobilāk sasniedzamus ziņu avotus. “Līdz ar paaudžu maiņu radikāli mainījušies arī lasīšanas paradumi kā tādi,” min Maršāns, piebilstot, ka sabiedrība šobrīd ziņas patērē “dzīvajā”, bet tajā pašā laikā ir nepieciešamība pēc dziļākas ziņu analītikas.
Nākamo “Dienas Biznesa” numuru lasītāji saņems otrdien, 12.novembrī.
Vienlaikus Maršāns norāda, ka paralēli paredzēts attīstīt digitālo platformu. “Tieši mūsu portāls būs tas, kur parādīsies aktuālās ziņas, paralēli tam turpināsim attīstīt video formāta sadaļu, piedāvājot gan tiešraides no notikumu vietām, gan veidojot video interviju un diskusiju platformas sadaļu,” sacīts paziņojumā.
“Izdevniecība “Dienas Bizness”” reģistrēta 1993.gadā, un tās pamatkapitāls ir 18 000 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. Kompānijas īpašnieks ir “SM Investīcijas”, kas savukārt vienādās daļās pieder Maršānam un Jānim Svārpstonam. Pagājušajā gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,89 miljoni eiro, gadu noslēdzot ar 272 577 eiro zaudējumiem.