Izmeklēs «Durgas tempļa» reklāmas 0
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) sācis izmeklēšanu par organizācijas “Durgas templis” īstenoto reklamēšanās akciju vairākos masu medijos, un sods par negodīgu komercpraksi un negodīgām reklāmām var draudēt gan organizācijai, gan medijiem.
PTAC pārstāve Sanita Gertmane informēja, ka PTAC ir sācis administratīvo lietu par “Durgas tempļa” īstenoto komercpraksi, izplatot reklāmu žurnālos “Privātā Dzīve”, “Ieva”, “Vakara Ziņas”, “Māja”, “Praktiskā Astroloģija”, turklāt pēdējos divos izdevumos nemaz netika minēts, ka tā ir reklāma.
PTAC pēc sākotnējās iepazīšanās ar informāciju norāda, ka šajā gadījumā varētu būt runa par triju veidu pārkāpumiem – saturiskiem pārkāpumiem par reklāmās izteiktajiem apgalvojumiem, piemēram, par svara zaudēšanu, lāstu noņemšanu. Pārkāpumi, iespējams, ir saistīti arī ar reklāmu formu, tiek izmeklēta arī samaksa par pakalpojumiem. Centrs aicina patērētājus būt uzmanīgiem un kritiski izvērtēt nepieciešamību izmantot minētās reliģiskās organizācijas pakalpojumus, ņemot vērā maldinošo informāciju, kas tiek izvietota reklāmās.