Iveta vakarā aizved bērniņu uz slimnīcu, bet tur ārsti atstāj aiz durvīm un atsakās palīdzēt 104
Mamma Iveta ir saskārusies ar situāciju, kad kādā vakarā pēc palīdzības kopā ar bērnu vērsusies Bērnu slimnīcā, bet viņi nav tikuši pat uzņemšanas nodaļā, un ir ieteikts gaidīt rītu.
Iveta gan nav rakstījusi oficiālu sūdzību par šo situāciju, tāpēc slimnīca nespēja izskaidrot, kā tas varēja gadīties.
Slimnīcā gan atzīst, ka šādai situācijai nevajadzētu būt, un aicina vecākus par līdzīgiem gadījumiem tomēr oficiāli informēt, ziņoja LTV raidījums “4. studija”.
1. augustā Iveta, redzot, ka kaut kas nav kārtībā ar bērna aci, nolēmusi nesaukt neatliekamo medicīnisko palīdzību, bet uz Bērnu slimnīcu doties pašu spēkiem. Nonākot pie slimnīcas durvīm un nospiežot izsaukuma pogu, viņai lūdza paskaidrot situāciju.
“Es paskaidroju, ka bērnam jau no pusdienlaika ir appampusi acs un viņa turpina pampt arvien vairāk, ka mēs gribētu parādīt kādam speciālistam, kas tai acij kaiš, kamēr nav pavisam vēls,” stāstīja Iveta.
Bet pēc viņas stāstītā saruna tajā vakarā beigusies ar ieteikumu gaidīt nākamās dienas rītu vai, ja paliek sliktāk, saukt neatliekamo palīdzību. Tas noticis laikā aptuveni starp septiņiem un astoņiem vakarā.
Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Neatliekamās medicīnas centra vadītājs Marks Ronis “4. studijai” atzina, ka tam tā noteikti nevajadzējis notikt, bet kāpēc tas tā ir noticis, viņš nevarējis atbildēt, jo māte nav vērsusies ar kādu oficiālu sūdzību ar konkrētiem vārdiem, problēmas aprakstu.
Iveta todien aptiekā nopirkusi farmaceita ieteiktos acu pilienus, kas situāciju stabilizēja. Vēlāk acu ārsts konsultācijā diagnosticējis alerģisko konjunktivītu.
Savukārt slimnīcā neviens no darbiniekiem, kas tajā vakarā bija dežūrā, šādu zvanu pie domofona neatceras, izskatīti arī videoieraksti.
Mediķi aicina vecākus būt uzstājīgākiem, pieprasot, lai bērna veselības stāvoklis tiktu izmeklēts, un rakstīt arī oficiālu sūdzību, lai šādas situācijas nepiedzīvotu citi pacienti.