Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: F64

IUB aizliedz turpināt iepirkuma procedūru par Daugavpils Šķirošanas stacijas būvniecību 1

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) aizliedzis VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) bez grozījumu veikšanas konkursa nolikumā turpināt iepirkuma procedūru par Daugavpils Šķirošanas stacijas būvniecību, liecina IUB publicētais Iesnieguma izskatīšanas komisijas lēmums.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

IUB izskatīja būvniecības uzņēmumu SIA “Fima” un AS “LNK Industries” sūdzības LDz rīkotajā atklātajā konkursā “Daugavpils Šķirošanas stacijas attīstība: būvniecība”.

Iesnieguma izskatīšanas komisijas lēmuma norādīts, ka “LNK Industries” apstrīdēja konkursa nolikumā noteiktās prasības par pretendenta pieredzi, tomēr IUB atzina sūdzības par nepamatotām.

CITI ŠOBRĪD LASA

IUB atzina par nepamatotām vairumu “Fima” sūdzību par prasībām attiecībā uz tehnisko specifikāciju. Sūdzības attiecās gan uz lēninātājiem, gan gulšņiem un radariem.

Savukārt “Fima” sūdzība par tehniskās specifikācijas prasību, kas cita starpā paredz, ka bremzēšana jānodrošina ar gumijas atsperēm, tika atzīta par daļēji pamatotu. Turklāt par pamatotu tika atzīta sūdzība par tehniskās specifikācijas prasību, kas paredz, ka bremzēšana jānodrošina ar vagonu ieejas ātrumu līdz 10 metriem sekundē.

Apkopojot visu informāciju, Iesnieguma izskatīšanas komisija secināja, ka “LNK Industries” iesniegums ir nepamatots, bet “Fima” iesniegums ir daļēji pamatots, tāpēc līguma slēgšana konkursā bez grozījumu veikšanas nolikumā nav pieļaujama.

Komisija nolēma aizliegt LDz bez grozījumu veikšanas konkursa nolikumā turpināt iepirkuma procedūru un slēgt iepirkuma līgumu, kā arī uzdeva atcelt tehnisko specifikāciju, kas nosaka, ka bremzēšana jānodrošina ar gumijas atsperēm, kā arī ar vagonu ieejas ātrumu līdz 10 metriem sekundē.

Jau ziņots, ka jūnija sākumā LDz atkārtoti izsludināja iepirkuma konkursus Rīgas dzelzceļa mezgla posma Sarkandaugava-Mangaļi-Ziemeļblāzma modernizācijai, Daugavpils Šķirošanas stacijas attīstībai un Daugavpils pieņemšanas parka un tam piebraucamo ceļu attīstības-būvniecības īstenošana.

Daugavpils Šķirošanas stacijas attīstības prognozētā līgumcena ir 35,92 miljoni eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.