Rail Baltica projekts

IUB aizliedz slēgt līgumu par “Rail Baltica” Rīgas centra infrastruktūras projektu 16

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) aizliedzis slēgt līgumu konkursā par starptautiskās dzelzceļa līnijas “Rail Baltica” Rīgas centra infrastruktūras projektu, liecina IUB informācija.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta izsludinātajā konkursā par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” saistītās Rīgas centra infrastruktūras būvprojektu izstrādi un būvniecību sūdzības iesniedza SIA “Ceļu būvniecības sabiedrība “Igate””, Lietuvas “Kauno tiltai”, SIA “Guliver” un SIA “Tilts”.

IUB iesniegumu izskatīšanas komisija nolēma aizliegt pasūtītājam bez grozījumu veikšanas turpināt iepirkuma procedūru un slēgt iepirkuma līgumu slēgtā konkursā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat IUB uzdeva Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentam atcelt konkursa nolikumā izvirzīto pieredzes prasību, proti, ka ceļu būvdarbu vadītājam jābūt pieredzei objektā, kurā veikta sliežu izbūve vai pārbūve, vai dzelzceļa/tramvaju sliežu pārbrauktuves izbūve vai pārbūve, kas ir patstāvīga būvniecības joma.

Konkrētais iepirkums izsludināts jūlija beigās, tā paredzamā līgumcena ir 23 miljoni eiro. Pieteikties konkursam bija iespējams līdz 30.augustam.

Ieskats slepenajā bunkurā, kuru nojauks "Rail Baltica" dēļ

“Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka “Rail Baltica” izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka “Rail Baltica” dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.