Latvijas jaunuzņēmums izstrādā lietotni, kas sniedz iespēju komunicēt atklātā veidā 1
“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”
Latvijas jaunuzņēmums “F3”, kas izstrādājis tāda paša nosaukuma sociālo tīklu lietotni, piesaistījis 3,2 miljonu eiro sēklas kapitāla finansējumu no “Mamba” iepazīšanās tīkla un tā investora “Mail.ru Group”, kā arī riska kapitāla fonda “Adfirst”.
Savukārt kā biznesa eņģeļi šajā investīciju kārtā pievienojušies tādi investori kā “musical.ly” prezidents Alekss Hofmans un “Bitfury Capital” vadošais partneris Marats Kičikovs.
Izstrādātāji norāda, ka lietotne sniedz iespēju t. s. Z paaudzei (dzimuši 2000.–2013. gadā) komunicēt atklātā un godīgā veidā, nodrošinot iespēju viens otram sūtīt bildes, videoklipus un jautājumus, pēc tam atbildot uz tiem individuāli izstrādātā dažādu mediju – foto vai video – formātā.
Kopš “F3” laišanas klajā 2018. gadā platformā ir reģistrējušies vairāk nekā 25 miljoni cilvēku no visas pasaules, kam ik dienas pievienojas desmitiem tūkstošu jaunu lietotāju.
Protams, lietotni var izmantot arī citu paaudžu cilvēki, taču 85% no lietotnes auditorijas ir jaunāka par 25 gadiem.
“Mēs redzam, ka mūsu lietotāji veido unikālus sociālu draugu lokus, ar kuriem viņi iepazinušies tieši “F3″ lietotnē. Tas vēlreiz apstiprina mūsu pārliecību, ka Z paaudzei nepieciešams cita veida sociālais tīkls – tāds, kurā viņi var socializēties un iegūt jaunus draugus tāpat kā reālajā dzīvē, kur viņi vienuviet gan veido jaunas kopienas un sarunājas savā starpā, gan ievieto vai patērē saturu,” norāda uzņēmuma vadītājs un līdzdibinātājs Iļja Terebins.
Interesanti, ka “F3” dibinātāji ir globālā uz jautājumiem un atbildēm balstītā sociālā tīkla “Ask.fm” līdzdibinātāji. Šo platformu ar vairāk nekā 150 miljoniem lietotāju 2014. gadā iegādājās mediju un interneta kompānija “IAC”.