Internetveikals apkrāpj jaunieti 4
Ēriks pirms vairāk nekā mēneša nolēma sev uzdāvināt jaunu telefonu. To noskatījis kādā internetveikalā un, ņemot vērā faktu, ka noskatītais telefons bijis par teju 100 eiro lētāks nekā citur, puisis internetveikalā noformēja pasūtījumu.
Ēriks, internetveikalā nopirka telefonu: “Internetveikalā atzīmēju, ka gribu maksāt skaidrā naudā. Kad ierados pie viņiem, tad ātri apskatīju telefonu, bet to neieslēdzu. Samaksāju un devos prom. Pēc tam atklājās, ka telefonā uzstādīta ķīniešu valoda, komplektācijā bija Lielbritānijā paredzēta kontaktdakša.”
Puisis raidījumam “Bez Tabu” norāda, ka jau pēc divām stundām atgriezās veikalā un vēlējās izmantot likumā paredzētās tiesības – 14 dienu laikā atdot preci, kas iegādāta, slēdzot distances līgumu. Kopš telefona iegādes pagājis vairāk nekā mēnesis, taču internetveikala pārstāvji joprojām atsakās atdot naudu par pirkumu.
Raitis Striguns, internetveikala pārstāvis: “Uz viņu (Ēriku) neattiecas 14 dienu likums. Cilvēks atnāca, izvēlējās telefonu, pārbaudīja un aizgāja. Mums uz galda stāvēja vairāki telefoni, no kuriem viņš izvēlējās.”
Raidījums atzīmē, ka filmēšanas brīdī internetveikala pārstāvis nevarēja uzrādīt nevienu preci, ko pircējs varētu apskatīt un iegādāties. Ēriks norāda, ka arī telefona pirkšanas brīdī veikala telpās bijis tikai viņa noskatītais telefons.
Raitis Striguns atsakās parādīt Ērika nopirkto telefonu, atbildot, ka “negrib iet un meklēt telefonu.”
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā norāda, ka pircējam ar iesniegumu jāvēršas pie viņiem. Centrs var izveidot strīdu risināšanas komisiju, kuras lēmums ir rekomendējošs, taču, ja tas netiek pildīts, patērētāju var ievietot melnajā sarakstā.