Viedokļi 1
Egils Liekniņš, SIA “SMC Pneumatics Latvia”: “Veiksmīgi sadarbojamies ar Japānas vēstniecību Latvijā kopš 2004. gada. Toreiz ar mums sazinājās vēstniecības pārstāvis Toru Nagatsuka, kurš iepazīstināja ar vēstniecību, interesējās, kā mums klājas biznesā, un piedāvāja visu iespējamo palīdzību, ja tāda būtu nepieciešama. Regulāri piedalāmies vēstniecības rīkotajos kultūras un sabiedriskajos pasākumos, no kuriem būtiskākais ir Viņa Majestātes Japānas Imperatora Akihito dzimšanas dienas svinības. Katru gadu ielūdzu vēstniecības pārstāvjus uz starptautisko industriālo izstādi “Tech Industry” Ķīpsalas izstāžu centrā, kur rīkoju īsas tikšanās ar citiem Japānas firmu pārstāvjiem Latvijā.”
Rikijs Jongs, “Rīgas Universālā termināļa” izpilddirektors: “Latvijas un pārējo Baltijas valstu ekonomikas aug. Runājot par Japānas korporatīvajām tradīcijām, varu teikt, ja jau Latvijā ir vismaz viena liela kompānija ar Japānas investīcijām, tas var piesaistīt vēl citas. Tas nozīmē, ka Latvija ir arī citu Japānas uzņēmēju redzeslokā un viņi pēta iespējas, vai ienākt tirgū.”
Inese Rikša, “Olympus Latvia” medicīniskā pārstāve: “Vēstniecība mūs aicina arī uz kultūras pasākumiem, piemēram, Japānas filmu festivālu, kā arī mūsu uzņēmumu darbinieki piedalījšies ikebanas (ziedu kārtošanas māksla Japānā) nodarbībās, kuru vadīja japāņu meistare. Japāņi jebko dara ļoti smalki un perfekti līdz pārdomātiem sīkumiem visu izpilda arī biznesā.”