Instagram nostājas pret diētām un plastiskajām operācijām 0
Šobrīd tik populārās kustības “Body Positive” aktīvisti var svinēt uzvaru, jo sociālais tīkls “Instagram” ir ieviesis ierobežojumus diētas un plastiskās ķirurģijas ierakstiem, vēsta bbc.com.
Viena no “Body Positive” aktīvistēm britu aktrise Džemīla Džamila paziņoja, ka šāds “Instagram” lēmums ir “milzīga uzvara” cīņā ar diētas un detoksa industriju.
Džamila ir publiski kritizējusi vairākas slavenības, kuras reklamē detoksa tējas, konfektes un uztura bagātinātājus, no kuriem daudziem ir vienkārši caurejas efekts.
Daudzi aktrises sekotāji pauduši gandarījumu par šīm ziņām, un vairāki vaicājuši, vai varētu aktivizēt tādus pašus ierobežojumus, ja viņi ir vecāki par 18 gadiem.
Nereālistiskas reklāmas, kas sola ātru svara zaudēšanu, tiks bloķētas, un jauniešiem būs liegts skatīt ar diētām un plastisko ķirurģiju saistītus ierakstus, ja tiem ir komerciāls raksturs.
Lietotāji varēs informēt par ierakstiem, kas, viņuprāt, pārkāpj jauno politiku, un “Instagram” tos izvērtēs, lai lemtu par ierobežošanu vai dzēšanu.
Izmaiņas attieksies arī uz “Facebook”, kas ir “Instagram” īpašnieks. Taču ierobežojumi attieksies tikai uz lietotājiem, par kuriem “Instagram” ir zināms, ka viņi ir jaunāki par 18 gadiem – lietotne neprasa lietotājiem viņu dzimšanas datumu, kad viņi tajā reģistrējas.
Tā vietā lietotājiem, kas reģistrējas, vienkārši tiek lūgts atzīmēt, vai viņi ir sasnieguši 18 gadu vai nav. Ja viņi reģistrējas, izmantojot “Facebook” kontu, informācija par viņu vecumu tiek iegūta no viņu “Facebook” profila, kas arī parasti netiek pārbaudīts.
Februārī Anglijas Nacionālā veselības dienesta medicīniskais direktors Stīvens Poviss aicināja aizliegt slavenību atbalstītas sociālo mediju kampaņas, kas reklamē svara samazināšanas palīglīdzekļus, norādot, ka šie produkti kaitē jauniešu fiziskajai un garīgajai veselībai.
“Apņemoties tiešsaistē aizsargāt cilvēku fizisko un garīgo veselību, “Facebook” un “Instagram” sūta svarīgu vēstījumu pasaulei. Esmu gandarīta, ka varēju strādāt kopā ar šiem sociālajiem tīkliem un daudziem citiem ekspertiem, kuri izgaismoja šo produktu bīstamību,” komentēja aktrise Džamila.
“Mēs vēlamies, lai “Instagram” būtu pozitīva vieta visiem, kas to izmanto, un šī politika ir daļa no mūsu pašreizējā darba, lai samazinātu spiedienu, ko cilvēki dažreiz var izjust, lietojot sociālos medijus,”sacīja“Instagram” sabiedriskās politikas vadītāja Emma Kolinsa.