
“Insignia” lauku variants 0
Sekojot auto modei uz dažādām apvidnieciskām pazīstamu modeļu versijām, arī “Opel” markas flagmanim “Insignia” pēc modernizācijas parādījusies jauna modifikācija “Country Tourer”.
Tas ir automobilis ar universāļa tipa virsbūvi, mazliet (+2 cm) paaugstinātu klīrensu un apvidnieciskiem virsbūves apdares elementiem. Dārgākajā izpildījumā pieejama arī visu riteņu piedziņa. “Opel” pārstāvji norāda, ka ar jauno “Insignia Country Tourer” vēlas aizpildīt brīvo nišu starp vidējā izmēra auto un kompakto SUV klasēm. Šis modelis piedāvā alternatīvu, kāda vēl nav bijusi “Opel” klāstā, un esot cerības, ka “Insignia Country Tourer” atlētiskais izskats piesaistīs zīmolam jaunus klientus.
Interjera noformējuma ziņā visas “Insignia” versijas, protams, neatšķiras. Salonā dominē plūstošas, acij tīkamas līnijas. Apdares materiāli ir ne tikai vizuāli, bet arī taustāmi kvalitatīvi. “Country Tourer” bagāžnieka ietilpību, salokot aizmugures sēdekļu atzveltnes, var palielināt no 540 līdz 1530 litriem.
“Country Tourer” priekšpiedziņas versija pieejama ar jauno 1,6 litru (170 ZS) tiešās iesmidzināšanas benzīna turbodzinēju vai 2 litru (163 ZS) turbodīzeli. Pilnpiedziņas versija tiek piedāvāta komplektā ar divlitru turbodīzeli (163 ZS) vai divlitru biturbo dīzeļdzinēju (195 ZS), kā arī divlitru benzīna turbomotoru (250 ZS).
Elektroniski kontrolētā 4×4 riteņu piedziņa ietver sajūgu, kas darbojas pēc “Haldex” principiem, un elektroniski bloķējošu diferenciāli. Sistēma nepārtraukti pielāgojas ceļa apstākļiem un nemanāmi no 0 līdz 100% diapazonam sadala jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Turklāt jaudas sadale tiek veikta vēl pirms riteņa izslīdēšanas vilkmes trūkuma dēļ. Adaptīvā pilnpiedziņas sistēma vadītājam palīdz arī ne tik kritiskās situācijās. Lai samazinātu berzes zudumus un ekonomētu degvielu, laikā, kad sistēmās iejaukšanās nav nepieciešama, tā automātiski pārslēdzas uz priekšpiedziņu.
“Insignia Country Tourer” sākuma cena ir 25 055 eiro.