Divi miljoni jaunas koncepcijas veikalam – īstenota Baltijas valstīs vēl nebijusi interjera dizaina koncepcija 1
“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”
17. novembrī tirdzniecības centrā “Spice Home” durvis vērs “Euronics” elektronikas un sadzīves tehnikas veikals, kur īstenota Baltijas valstīs vēl nebijusi interjera dizaina koncepcija – visas preces būs iespējams novērtēt mājīgā vidē. Dizainu ir veidojis Igaunijas arhitektu birojs “Ako In”.
“Euronics” jaunā veikala kopējā platība būs 2600 kvadrātmetru. Līdz ar to tas būs lielākais šāda tipa veikals un lielākais “Euronics” veikals Latvijā. Šeit varēs apskatīt un uz vietas arī iegādāties vairāk nekā 6000 preču. Šis ir arī pirmais “Euronics” jaunās iekštelpu dizaina koncepcijas veikals Baltijas valstīs, pēc kura parauga drīzumā tiks veidoti un atvērti “Euronics” veikali arī citu Baltijas valstu pilsētās.
“Mūsu mērķis ir izveidot lielāko un modernāko elektronikas un sadzīves tehnikas veikalu Latvijā. Šeit “Euronics” veikala apmeklētājiem būs iespēja visas preces pirms to iegādes apskatīt apstākļos, kas maksimāli pietuvināti mājas videi. Līdz ar to būs vienkāršāk novērtēt, kā tā vai cita prece iekļaujas interjerā. Rezultātā šī būs pilnībā jauna iepirkšanās pieredze elektronikas un sadzīves tehnikas veikalu kategorijā,” saka Dmitrijs Dzenis, “Publicitātes foto” vadītājs.
Iepirkšanās pieredzi jaunajā veikalā uzlabos elektroniskās cenu zīmes, kas ļaus precīzi komunicēt preču cenas. Tāpat jaunajā veikalā būs nopērkamas preces no tādām kategorijām, kas iepriekš bija pieejamas tikai internetveikalā, piemēram, mūzikas instrumenti un plašāks sortiments satura veidotājiem – mikrofoni, gaismas u. tml.
Latvijā “Euronics” veikali pastāv kopš 2006. gada. Šobrīd tīkla veikalos Latvijā strādā 145 darbinieki. 2021. gadā uzņēmums strādāja ar 36,54 miljonu eiro apgrozījumu un nopelnīja 1,47 miljonus eiro. Nodokļos “Euronics” 2021. gadā samaksāja 6,7 miljonus eiro.