Ingrīda internetveikalā nopērk plīti, bet pie preces netiek 0
Vecmīlgrāvja iedzīvotāja Ingrīda bieži iepērkas internetā, un līdz šim viss bijis veiksmīgi, taču pēdējo reizi gadījusies rūgta pieredze, vēsta TV3 raidījums “Bez Tabu”.
Naudu viņa necer atgūt, bet vēlas pabrīdināt citus.
Ingrīda pasūtījusi internetveikalā “Tehnoline.lv” gāzes plīti. Salīdzinot cenas, izvēlējusies izdevīgāko piedāvājumu. Apmaksājusi rēķinu un gaidījusi pirkumu.
Pārdevēja mājaslapa izskatījusies ticama, uzņēmējdarbība reģistrēta un sākotnēji nekas neliecinājis, ka plīti nesaņems ne pēc nedēļas – kā solīts, ne pēc divām, pat ne pēc diviem mēnešiem.
Arī samaksātos gandrīz divus ar pusi simtus eiro pārdevējs Ingrīdai neatdod. Uz telefona zvaniem neatbild, uz vēstulēm nereaģē.
Kā Ingrīdai rīkoties?
Savu komentāru sniedza arī patērētāju tiesību sargi. Vai “Bez Tabu” izdevās atrast un sastapt internetveikala pārstāvjus?